Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3483
Назва: Духовний розвиток особистості педагога: парадигмальний підхід
Інші назви: Spiritual development of teacher individuality: paradigm approach
Автори: Баяновська, Марія Романівна
Опачко, Магдалина Василівна
Ключові слова: духовність, духовний розвиток педагога, парадигмальний підхід
Дата публікації: 2014
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Баяновська, М. Р. Духовний розвиток особистості педагога: парадигмальний підхід [Текст] / М. Р. Баяновська, М. В. Опачко // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 34. – С. 29–32. – Бібліогр.: с. 32 (3 назви).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): Сучасна школа має стати острівцем духовносі, що переросте у духовне поле суспільства. Саме на вчителя покладена висока місія відродження духовності нації. Духовним розвитком особистості педагога визначається вектор суспільного розвитку. У статті розкривається сутність поняття духовного розвитку педагога у контексті парадигмального підходу. В якості парадигмальних виступають такі методологічні підходи, врахування яких забезпечує цілісність у духовному розвитку особистості педагога: системний, синергетичний, діяльнісний, праксеологічний, гуманістичний, культурологічний, аксіологічний, суб’єктний, акмеологічний, компетентнісний. Ключові слова: духовність, духовний розвиток педагога, парадигмальний підхід.
Опис: Modern school has become an island of spirituality that grows in the spiritual field of society. It is the teacher's assigned mission of high spiritual revival of the nation. Spiritual development of a teacher determines the vector of social development. The article reveals the essence of the concept of spirituality of a teacher in the context of paradigmatic approach. As a paradigmatic act also methodological approaches, ensuring the integrity in the spiritual development of a teacher, his/her individuality, systematic, synergistic, activity, praxeological, humanistic, cultural, axiological, subjective, acmeological, competence. Key words: spirituality, spiritual development teacher. paradigmatic approach.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3483
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 34 - 2014

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ДУХОВНИЙ РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ ПЕДАГОГА.pdf259.71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.