Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3483
Title: | Духовний розвиток особистості педагога: парадигмальний підхід |
Other Titles: | Spiritual development of teacher individuality: paradigm approach |
Authors: | Баяновська, Марія Романівна Опачко, Магдалина Василівна |
Keywords: | духовність, духовний розвиток педагога, парадигмальний підхід |
Issue Date: | 2014 |
Publisher: | Видавництво УжНУ "Говерла" |
Citation: | Баяновська, М. Р. Духовний розвиток особистості педагога: парадигмальний підхід [Текст] / М. Р. Баяновська, М. В. Опачко // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 34. – С. 29–32. – Бібліогр.: с. 32 (3 назви). |
Series/Report no.: | Педагогіка. Соціальна робота; |
Abstract: | Сучасна школа має стати острівцем духовносі, що переросте у духовне поле суспільства. Саме на вчителя покладена висока місія відродження духовності нації. Духовним розвитком особистості педагога визначається вектор суспільного розвитку. У статті розкривається сутність поняття духовного розвитку педагога у контексті парадигмального підходу. В якості парадигмальних виступають такі методологічні підходи, врахування яких забезпечує цілісність у духовному розвитку особистості педагога: системний, синергетичний, діяльнісний, праксеологічний, гуманістичний, культурологічний, аксіологічний, суб’єктний, акмеологічний, компетентнісний. Ключові слова: духовність, духовний розвиток педагога, парадигмальний підхід. |
Description: | Modern school has become an island of spirituality that grows in the spiritual field of society. It is the teacher's assigned mission of high spiritual revival of the nation. Spiritual development of a teacher determines the vector of social development. The article reveals the essence of the concept of spirituality of a teacher in the context of paradigmatic approach. As a paradigmatic act also methodological approaches, ensuring the integrity in the spiritual development of a teacher, his/her individuality, systematic, synergistic, activity, praxeological, humanistic, cultural, axiological, subjective, acmeological, competence. Key words: spirituality, spiritual development teacher. paradigmatic approach. |
Type: | Text |
Publication type: | Стаття |
URI: | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3483 |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 34 - 2014 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ДУХОВНИЙ РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ ПЕДАГОГА.pdf | 259.71 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.