Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3487
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бондар, Тамара Іванівна | - |
dc.date.accessioned | 2015-07-09T12:35:46Z | - |
dc.date.available | 2015-07-09T12:35:46Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Бондар, Т. І. Взаємодія спеціальної та загальної освіти: досвід США [Текст] / Т. І. Бондар // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 34. – С. 42–45. – Бібліогр.: с. 44–45 (16 назв). | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3487 | - |
dc.description | The article focuses on the interaction between special and general education in Ukraine and USA. We analyzed the special education development in the United States after the US Congress passed the law PL 94-142. The educational changes were initiated «from below» to ensure the access to education for children with special needs. The convergence stages of the special and general education systems in the US including mainstreaming, integration and inclusion were identified. Co-teaching is seen as the characteristic feature of the alliance between special and general education system where General teachers professionals and Special teachers co-teach in an inclusive class. The financial support, teachers’ professional competence and support from administration are important factors in implementing inclusion. Key words: Special education, children with special educational needs, mainstreaming, integration, inclusion, co-teaching. | uk |
dc.description.abstract | У статті схарактеризовано проблему взаємодії спеціальної й загальної освіти в Україні та США. Проаналізовано становлення спеціальної освіти в США після ухвалення завдяки ініціативи «знизу» федерального закону ЦП 94-142. Окреслено етапи зближення спеціальної й загальної систем освіти в США: мейнстримінг, інтеграція та інклюзія. Виокремлено партнерське викладання предметів фахівцями загальної й спеціальної освіти в інклюзивному класі як особливість взаємодії двох систем. Підсумовано, що фінансовий складник, професійна компетентність учителів та підтримка адміністрацією є важливими чинниками впровадження інклюзії. Ключові слова: Спеціальна освіта, діти з особливими освітніми потребами, мейнстримінг, інтеграція, інклюзія, партнерське викладання. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Видавництво УжНУ "Говерла" | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка. Соціальна робота; | - |
dc.subject | Спеціальна освіта | uk |
dc.subject | діти з особливими освітніми потребами | uk |
dc.subject | мейнстримінг | uk |
dc.subject | інтеграція | uk |
dc.subject | інклюзія | uk |
dc.subject | партнерське викладання | uk |
dc.title | Взаємодія спеціальної та загальної освіти: досвід США | uk |
dc.title.alternative | Interaction between special and general education: the USA expereince | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Располагается в коллекциях: | 2014 / Науковий вісник УжНУ. Педагогіка. Соціальна робота. Випуск 34 |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
ВЗАЄМОДІЯ СПЕЦІАЛЬНОЇ ТА ЗАГАЛЬНОЇ ОСВІТИ.pdf | 234.4 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.