Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3487
Название: Взаємодія спеціальної та загальної освіти: досвід США
Другие названия: Interaction between special and general education: the USA expereince
Авторы: Бондар, Тамара Іванівна
Ключевые слова: Спеціальна освіта, діти з особливими освітніми потребами, мейнстримінг, інтеграція, інклюзія, партнерське викладання
Дата публикации: 2014
Издательство: Видавництво УжНУ "Говерла"
Библиографическое описание: Бондар, Т. І. Взаємодія спеціальної та загальної освіти: досвід США [Текст] / Т. І. Бондар // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 34. – С. 42–45. – Бібліогр.: с. 44–45 (16 назв).
Серия/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Краткий осмотр (реферат): У статті схарактеризовано проблему взаємодії спеціальної й загальної освіти в Україні та США. Проаналізовано становлення спеціальної освіти в США після ухвалення завдяки ініціативи «знизу» федерального закону ЦП 94-142. Окреслено етапи зближення спеціальної й загальної систем освіти в США: мейнстримінг, інтеграція та інклюзія. Виокремлено партнерське викладання предметів фахівцями загальної й спеціальної освіти в інклюзивному класі як особливість взаємодії двох систем. Підсумовано, що фінансовий складник, професійна компетентність учителів та підтримка адміністрацією є важливими чинниками впровадження інклюзії. Ключові слова: Спеціальна освіта, діти з особливими освітніми потребами, мейнстримінг, інтеграція, інклюзія, партнерське викладання.
Описание: The article focuses on the interaction between special and general education in Ukraine and USA. We analyzed the special education development in the United States after the US Congress passed the law PL 94-142. The educational changes were initiated «from below» to ensure the access to education for children with special needs. The convergence stages of the special and general education systems in the US including mainstreaming, integration and inclusion were identified. Co-teaching is seen as the characteristic feature of the alliance between special and general education system where General teachers professionals and Special teachers co-teach in an inclusive class. The financial support, teachers’ professional competence and support from administration are important factors in implementing inclusion. Key words: Special education, children with special educational needs, mainstreaming, integration, inclusion, co-teaching.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3487
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 34 - 2014

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ВЗАЄМОДІЯ СПЕЦІАЛЬНОЇ ТА ЗАГАЛЬНОЇ ОСВІТИ.pdf234.4 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.