Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3492
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гарапко, Віталія Іванівна | - |
dc.date.accessioned | 2015-07-10T07:02:22Z | - |
dc.date.available | 2015-07-10T07:02:22Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Гарапко, В. І. Передумови стандартизації ІКТ-компетентностей учителів початкової школи Великої Британії [Текст] / В. І. Гарапко // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 34. – С. 53–57. – Бібліогр.: с. 56 (9 назв). | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3492 | - |
dc.description | This article discusses the background of standardization of ICT competencies of primary school teachers in the UK. Based on the analysis of the scientific literature the research objective has been identified: to implement a holistic analysis of the preconditions of the current state of standardization of ICT competencies of teachers in primary schools in the UK. Prospects for further research in the direction of standardization of ICT research competencies of primary school teachers in the UK see the justification and the use of positive foreign experience in the national teacher education. Key words: standardization, UK, ICT competence, reports, papers, teacher education, information education. | uk |
dc.description.abstract | У статті розглядаються передумови стандартизації ІКТ-компетентностей учителів початкової школи Великої Британії. На основі аналізу наукової літератури визначено мету дослідження: здійснити цілісний аналіз передумов сучасного стану стандартизації ІКТ-компетентностей учителів початкової школи Великої Британії. Перспективами подальших розвідок у напрямі дослідження стандартизації ІКТ-компетентностей учителів початкової школи Великої Британії вбачаємо в обґрунтуванні та використанні позитивного зарубіжного досвіду у вітчизняній педагогічній освіті. Ключові слова:стандартизація, Велика Британія, ІКТ-компетентності, звіти, доповіді, педагогічна освіта, інформатизація освіти. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Видавництво УжНУ "Говерла" | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка. Соціальна робота; | - |
dc.subject | стандартизація | uk |
dc.subject | Велика Британія | uk |
dc.subject | ІКТ-компетентності | uk |
dc.subject | звіти | uk |
dc.subject | доповіді | uk |
dc.subject | педагогічна освіта | uk |
dc.subject | інформатизація освіти | uk |
dc.title | Передумови стандартизації ІКТ-компетентностей учителів початкової школи Великої Британії | uk |
dc.title.alternative | Preconditions of standardization of ICT competences of British primary school teachers | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Розташовується у зібраннях: | 2014 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. Випуск 34 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ПЕРЕДУМОВИ СТАНДАРТИЗАЦІЇ ІКТ-КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ.pdf | 258.83 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.