Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3492
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГарапко, Віталія Іванівна-
dc.date.accessioned2015-07-10T07:02:22Z-
dc.date.available2015-07-10T07:02:22Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationГарапко, В. І. Передумови стандартизації ІКТ-компетентностей учителів початкової школи Великої Британії [Текст] / В. І. Гарапко // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 34. – С. 53–57. – Бібліогр.: с. 56 (9 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3492-
dc.descriptionThis article discusses the background of standardization of ICT competencies of primary school teachers in the UK. Based on the analysis of the scientific literature the research objective has been identified: to implement a holistic analysis of the preconditions of the current state of standardization of ICT competencies of teachers in primary schools in the UK. Prospects for further research in the direction of standardization of ICT research competencies of primary school teachers in the UK see the justification and the use of positive foreign experience in the national teacher education. Key words: standardization, UK, ICT competence, reports, papers, teacher education, information education.uk
dc.description.abstractУ статті розглядаються передумови стандартизації ІКТ-компетентностей учителів початкової школи Великої Британії. На основі аналізу наукової літератури визначено мету дослідження: здійснити цілісний аналіз передумов сучасного стану стандартизації ІКТ-компетентностей учителів початкової школи Великої Британії. Перспективами подальших розвідок у напрямі дослідження стандартизації ІКТ-компетентностей учителів початкової школи Великої Британії вбачаємо в обґрунтуванні та використанні позитивного зарубіжного досвіду у вітчизняній педагогічній освіті. Ключові слова:стандартизація, Велика Британія, ІКТ-компетентності, звіти, доповіді, педагогічна освіта, інформатизація освіти.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectстандартизаціяuk
dc.subjectВелика Британіяuk
dc.subjectІКТ-компетентностіuk
dc.subjectзвітиuk
dc.subjectдоповідіuk
dc.subjectпедагогічна освітаuk
dc.subjectінформатизація освітиuk
dc.titleПередумови стандартизації ІКТ-компетентностей учителів початкової школи Великої Британіїuk
dc.title.alternativePreconditions of standardization of ICT competences of British primary school teachersuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:2014 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. Випуск 34



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.