Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3492
Название: Передумови стандартизації ІКТ-компетентностей учителів початкової школи Великої Британії
Другие названия: Preconditions of standardization of ICT competences of British primary school teachers
Авторы: Гарапко, Віталія Іванівна
Ключевые слова: стандартизація, Велика Британія, ІКТ-компетентності, звіти, доповіді, педагогічна освіта, інформатизація освіти
Дата публикации: 2014
Издательство: Видавництво УжНУ "Говерла"
Библиографическое описание: Гарапко, В. І. Передумови стандартизації ІКТ-компетентностей учителів початкової школи Великої Британії [Текст] / В. І. Гарапко // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 34. – С. 53–57. – Бібліогр.: с. 56 (9 назв).
Серия/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Краткий осмотр (реферат): У статті розглядаються передумови стандартизації ІКТ-компетентностей учителів початкової школи Великої Британії. На основі аналізу наукової літератури визначено мету дослідження: здійснити цілісний аналіз передумов сучасного стану стандартизації ІКТ-компетентностей учителів початкової школи Великої Британії. Перспективами подальших розвідок у напрямі дослідження стандартизації ІКТ-компетентностей учителів початкової школи Великої Британії вбачаємо в обґрунтуванні та використанні позитивного зарубіжного досвіду у вітчизняній педагогічній освіті. Ключові слова:стандартизація, Велика Британія, ІКТ-компетентності, звіти, доповіді, педагогічна освіта, інформатизація освіти.
Описание: This article discusses the background of standardization of ICT competencies of primary school teachers in the UK. Based on the analysis of the scientific literature the research objective has been identified: to implement a holistic analysis of the preconditions of the current state of standardization of ICT competencies of teachers in primary schools in the UK. Prospects for further research in the direction of standardization of ICT research competencies of primary school teachers in the UK see the justification and the use of positive foreign experience in the national teacher education. Key words: standardization, UK, ICT competence, reports, papers, teacher education, information education.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3492
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 34 - 2014



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.