Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3495
Назва: | Формування саморегулятивно-рефлексивного компонента професійної компетентності засобами комп’ютерно орієнтованих технологій навчання |
Інші назви: | Formation of self-reflective components of professional competence by means of computer oriented learning technologies |
Автори: | Горобець, Сергій Миколайович |
Ключові слова: | професійна компетентність, комп'ютерно орієнтовані технології навчання |
Дата публікації: | 2014 |
Видавництво: | Видавництво УжНУ "Говерла" |
Бібліографічний опис: | Горобець, С. М. Формування саморегулятивно-рефлексивного компонента професійної компетентності засобами комп’ютерно орієнтованих технологій навчання [Текст] / С. М. Горобець // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 34. – С. 61–64. – Бібліогр.: с. 64 (12 назв). |
Серія/номер: | Педагогіка. Соціальна робота; |
Короткий огляд (реферат): | Актуальним завданням та необхідною умовою успішного формування компетентного фахівця є спрямованість навчального процесу на комплексний розвиток особистості. В статті запропоновані показники та рівні сформованості саморегулятивно-рефлексивного компонента професійної компетентності майбутніх фахівців. Надані рекомендації щодо використання комп'ютерно орієнтованих технологій навчання для сприяння формуванню зазначеного компонента. Розроблено тематичний зміст факультативного курсу, запропоновані форми, методи і засоби навчання. Ключові слова: професійна компетентність, комп'ютерно орієнтовані технології навчання |
Опис: | The orientation of the educational process in the integrated development of multifaceted personality is the topical task and a necessary condition for the successful formation of a competent professional. The article has proposed indicators and levels of self-reflective component of professional competence of future specialists. Recommendations on the use of new computer oriented learning technologies to facilitate the formation of the self-reflective component have been done. The thematic content of elective course offered by the forms, methods and means of modern teaching has been disclosed. Key words: professional competence; computer oriented learning technologies. |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Стаття |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3495 |
Розташовується у зібраннях: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 34 - 2014 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ФОРМУВАННЯ САМОРЕГУЛЯТИВНО-РЕФЛЕКСИВНОГО КОМПОНЕНТА ПРОФЕСІЙНОЇ.pdf | 1.82 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.