Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3497
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гуменюк, Сергій Васильович | - |
dc.date.accessioned | 2015-07-10T07:58:46Z | - |
dc.date.available | 2015-07-10T07:58:46Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Гуменюк, С. В. Критерії, показники та рівні сформованості продуктивного педагогічного мислення майбутніх учителів фізичної культури [Текст] / С. В. Гуменюк // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 34. – С. 67–71. – Бібліогр.: с. 70 (8 назв). | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3497 | - |
dc.description | Criteria of productive pedagogical thinking of future teachers of physical education have been defined in this article. These are based on the individual characteristics thinking of future teachers: the depth, flexibility, efficiency, compromising, creativity, criticality, objectivity, originality, consistency, independence, consistency, stability, speed and breadth of thinking. According to the above mentioned criteria indicators and three levels (low, medium and high ) of formation of productive pedagogical thinking of future teachers of physical education have been defined Key words: productive pedagogical thinking, criteria, indicators, levels, teachers of physical education. | uk |
dc.description.abstract | У статті визначаються критерії продуктивного педагогічного мислення майбутніх учителів фізичної культури, в основу яких покладено індивідуальні особливості мислення: глибина, гнучкість, ефективність, компромісність, креативність, критичність, об’єктивність, оригінальність, послідовність, самостійність, системність, стійкість, швидкість та широта мислення. Відповідно до критеріїв визначено показники й три рівні (низький, середній та високий) сформованості продуктивного педагогічного мислення майбутніх учителів фізичної культури Ключові слова: продуктивне педагогічне мислення, критерії, показники, рівні, учителі фізичної культури. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Видавництво УжНУ "Говерла" | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка. Соціальна робота; | - |
dc.subject | продуктивне педагогічне мислення | uk |
dc.subject | критерії | uk |
dc.subject | показники | uk |
dc.subject | рівні | uk |
dc.subject | учителі фізичної культури | uk |
dc.title | Критерії, показники та рівні сформованості продуктивного педагогічного мислення майбутніх учителів фізичної культури | uk |
dc.title.alternative | Criteria, indicators and levels of formation of productive pedagogical thinking of future physical training teachers | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Располагается в коллекциях: | 2014 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. Випуск 34 |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
КРИТЕРІЇ, ПОКАЗНИКИ ТА РІВНІ СФОРМОВАНОСТІ ПРОДУКТИВНОГО ПЕДАГОГІЧНОГО МИСЛЕННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ.pdf | 236.58 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.