Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3497
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorГуменюк, Сергій Васильович-
dc.date.accessioned2015-07-10T07:58:46Z-
dc.date.available2015-07-10T07:58:46Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationГуменюк, С. В. Критерії, показники та рівні сформованості продуктивного педагогічного мислення майбутніх учителів фізичної культури [Текст] / С. В. Гуменюк // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 34. – С. 67–71. – Бібліогр.: с. 70 (8 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3497-
dc.descriptionCriteria of productive pedagogical thinking of future teachers of physical education have been defined in this article. These are based on the individual characteristics thinking of future teachers: the depth, flexibility, efficiency, compromising, creativity, criticality, objectivity, originality, consistency, independence, consistency, stability, speed and breadth of thinking. According to the above mentioned criteria indicators and three levels (low, medium and high ) of formation of productive pedagogical thinking of future teachers of physical education have been defined Key words: productive pedagogical thinking, criteria, indicators, levels, teachers of physical education.uk
dc.description.abstractУ статті визначаються критерії продуктивного педагогічного мислення майбутніх учителів фізичної культури, в основу яких покладено індивідуальні особливості мислення: глибина, гнучкість, ефективність, компромісність, креативність, критичність, об’єктивність, оригінальність, послідовність, самостійність, системність, стійкість, швидкість та широта мислення. Відповідно до критеріїв визначено показники й три рівні (низький, середній та високий) сформованості продуктивного педагогічного мислення майбутніх учителів фізичної культури Ключові слова: продуктивне педагогічне мислення, критерії, показники, рівні, учителі фізичної культури.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectпродуктивне педагогічне мисленняuk
dc.subjectкритеріїuk
dc.subjectпоказникиuk
dc.subjectрівніuk
dc.subjectучителі фізичної культуриuk
dc.titleКритерії, показники та рівні сформованості продуктивного педагогічного мислення майбутніх учителів фізичної культуриuk
dc.title.alternativeCriteria, indicators and levels of formation of productive pedagogical thinking of future physical training teachersuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Располагается в коллекциях:2014 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. Випуск 34



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.