Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3497
Назва: Критерії, показники та рівні сформованості продуктивного педагогічного мислення майбутніх учителів фізичної культури
Інші назви: Criteria, indicators and levels of formation of productive pedagogical thinking of future physical training teachers
Автори: Гуменюк, Сергій Васильович
Ключові слова: продуктивне педагогічне мислення, критерії, показники, рівні, учителі фізичної культури
Дата публікації: 2014
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Гуменюк, С. В. Критерії, показники та рівні сформованості продуктивного педагогічного мислення майбутніх учителів фізичної культури [Текст] / С. В. Гуменюк // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 34. – С. 67–71. – Бібліогр.: с. 70 (8 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): У статті визначаються критерії продуктивного педагогічного мислення майбутніх учителів фізичної культури, в основу яких покладено індивідуальні особливості мислення: глибина, гнучкість, ефективність, компромісність, креативність, критичність, об’єктивність, оригінальність, послідовність, самостійність, системність, стійкість, швидкість та широта мислення. Відповідно до критеріїв визначено показники й три рівні (низький, середній та високий) сформованості продуктивного педагогічного мислення майбутніх учителів фізичної культури Ключові слова: продуктивне педагогічне мислення, критерії, показники, рівні, учителі фізичної культури.
Опис: Criteria of productive pedagogical thinking of future teachers of physical education have been defined in this article. These are based on the individual characteristics thinking of future teachers: the depth, flexibility, efficiency, compromising, creativity, criticality, objectivity, originality, consistency, independence, consistency, stability, speed and breadth of thinking. According to the above mentioned criteria indicators and three levels (low, medium and high ) of formation of productive pedagogical thinking of future teachers of physical education have been defined Key words: productive pedagogical thinking, criteria, indicators, levels, teachers of physical education.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3497
Розташовується у зібраннях:2014 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. Випуск 34



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.