Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3498
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гусак, Людмила Петрівна | - |
dc.date.accessioned | 2015-07-10T08:09:29Z | - |
dc.date.available | 2015-07-10T08:09:29Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Гусак, Л. П. Вивчення вищої математики в умовах компетентнісного підходу в освіті [Текст] / Л. П. Гусак // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 34. – С. 71–73. – Бібліогр.: с. 73 (3 назви). | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3498 | - |
dc.description | It has been estimated that Higher Mathematics training should be professionally directed in the system of future economists’ professional education in conditions of competence approach. The role and state of Mathematics’ professional direction in the process of training Economics specialists have been displayed. The importance and necessity of conscious subject learning and motivated studying have been underlined. The impact of Mathematics knowledge on efficiency enhances of professional training of future specialists has been analyzed. Key words: professional direction, professional direction of Mathematics training, competence, mathematical competence, mathematical skills. | uk |
dc.description.abstract | В статті відзначено що, у системі професійної освіти майбутніх економістів в умовах компетентнісного підходу навчання вищої математики повинно бути професійно спрямованим. Висвітлено роль і місце професійної спрямованості навчання математики у процесі підготовки фахівців економічних спеціальностей.Наголошено на важливості та необхідності свідомого вивчення дисципліни, мотивованості навчання. Проаналізовано вплив математичних знань на підвищення ефективності професійної підготовки майбутніх фахівців. Ключові слова: професійна спрямованість, професійне спрямування навчання математики, компетентність, математична компетентність, математичні уміння. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Видавництво УжНУ "Говерла" | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка. Соціальна робота; | - |
dc.subject | професійна спрямованість | uk |
dc.subject | професійне спрямування навчання математики | uk |
dc.subject | компетентність | uk |
dc.subject | математична компетентність | uk |
dc.subject | математичні уміння | uk |
dc.title | Вивчення вищої математики в умовах компетентнісного підходу в освіті | uk |
dc.title.alternative | Higher mathematics learning in conditions of competence approach in education | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Располагается в коллекциях: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 34 - 2014 |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
ВИВЧЕННЯ ВИЩОЇ МАТЕМАТИКИ В УМОВАХ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ В ОСВІТІ.pdf | 228.99 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.