Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3498
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГусак, Людмила Петрівна-
dc.date.accessioned2015-07-10T08:09:29Z-
dc.date.available2015-07-10T08:09:29Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationГусак, Л. П. Вивчення вищої математики в умовах компетентнісного підходу в освіті [Текст] / Л. П. Гусак // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 34. – С. 71–73. – Бібліогр.: с. 73 (3 назви).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3498-
dc.descriptionIt has been estimated that Higher Mathematics training should be professionally directed in the system of future economists’ professional education in conditions of competence approach. The role and state of Mathematics’ professional direction in the process of training Economics specialists have been displayed. The importance and necessity of conscious subject learning and motivated studying have been underlined. The impact of Mathematics knowledge on efficiency enhances of professional training of future specialists has been analyzed. Key words: professional direction, professional direction of Mathematics training, competence, mathematical competence, mathematical skills.uk
dc.description.abstractВ статті відзначено що, у системі професійної освіти майбутніх економістів в умовах компетентнісного підходу навчання вищої математики повинно бути професійно спрямованим. Висвітлено роль і місце професійної спрямованості навчання математики у процесі підготовки фахівців економічних спеціальностей.Наголошено на важливості та необхідності свідомого вивчення дисципліни, мотивованості навчання. Проаналізовано вплив математичних знань на підвищення ефективності професійної підготовки майбутніх фахівців. Ключові слова: професійна спрямованість, професійне спрямування навчання математики, компетентність, математична компетентність, математичні уміння.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectпрофесійна спрямованістьuk
dc.subjectпрофесійне спрямування навчання математикиuk
dc.subjectкомпетентністьuk
dc.subjectматематична компетентністьuk
dc.subjectматематичні умінняuk
dc.titleВивчення вищої математики в умовах компетентнісного підходу в освітіuk
dc.title.alternativeHigher mathematics learning in conditions of competence approach in educationuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 34 - 2014



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.