Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3498
Название: Вивчення вищої математики в умовах компетентнісного підходу в освіті
Другие названия: Higher mathematics learning in conditions of competence approach in education
Авторы: Гусак, Людмила Петрівна
Ключевые слова: професійна спрямованість, професійне спрямування навчання математики, компетентність, математична компетентність, математичні уміння
Дата публикации: 2014
Издательство: Видавництво УжНУ "Говерла"
Библиографическое описание: Гусак, Л. П. Вивчення вищої математики в умовах компетентнісного підходу в освіті [Текст] / Л. П. Гусак // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 34. – С. 71–73. – Бібліогр.: с. 73 (3 назви).
Серия/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Краткий осмотр (реферат): В статті відзначено що, у системі професійної освіти майбутніх економістів в умовах компетентнісного підходу навчання вищої математики повинно бути професійно спрямованим. Висвітлено роль і місце професійної спрямованості навчання математики у процесі підготовки фахівців економічних спеціальностей.Наголошено на важливості та необхідності свідомого вивчення дисципліни, мотивованості навчання. Проаналізовано вплив математичних знань на підвищення ефективності професійної підготовки майбутніх фахівців. Ключові слова: професійна спрямованість, професійне спрямування навчання математики, компетентність, математична компетентність, математичні уміння.
Описание: It has been estimated that Higher Mathematics training should be professionally directed in the system of future economists’ professional education in conditions of competence approach. The role and state of Mathematics’ professional direction in the process of training Economics specialists have been displayed. The importance and necessity of conscious subject learning and motivated studying have been underlined. The impact of Mathematics knowledge on efficiency enhances of professional training of future specialists has been analyzed. Key words: professional direction, professional direction of Mathematics training, competence, mathematical competence, mathematical skills.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3498
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 34 - 2014



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.