Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3498
Title: Вивчення вищої математики в умовах компетентнісного підходу в освіті
Other Titles: Higher mathematics learning in conditions of competence approach in education
Authors: Гусак, Людмила Петрівна
Keywords: професійна спрямованість, професійне спрямування навчання математики, компетентність, математична компетентність, математичні уміння
Issue Date: 2014
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Гусак, Л. П. Вивчення вищої математики в умовах компетентнісного підходу в освіті [Текст] / Л. П. Гусак // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 34. – С. 71–73. – Бібліогр.: с. 73 (3 назви).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: В статті відзначено що, у системі професійної освіти майбутніх економістів в умовах компетентнісного підходу навчання вищої математики повинно бути професійно спрямованим. Висвітлено роль і місце професійної спрямованості навчання математики у процесі підготовки фахівців економічних спеціальностей.Наголошено на важливості та необхідності свідомого вивчення дисципліни, мотивованості навчання. Проаналізовано вплив математичних знань на підвищення ефективності професійної підготовки майбутніх фахівців. Ключові слова: професійна спрямованість, професійне спрямування навчання математики, компетентність, математична компетентність, математичні уміння.
Description: It has been estimated that Higher Mathematics training should be professionally directed in the system of future economists’ professional education in conditions of competence approach. The role and state of Mathematics’ professional direction in the process of training Economics specialists have been displayed. The importance and necessity of conscious subject learning and motivated studying have been underlined. The impact of Mathematics knowledge on efficiency enhances of professional training of future specialists has been analyzed. Key words: professional direction, professional direction of Mathematics training, competence, mathematical competence, mathematical skills.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3498
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 34 - 2014



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.