Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3509
Title: Бар’єри ефективної міжкультурної комунікації глобального інженера
Other Titles: Barriers for effective intercultural communication of global engineer
Authors: Кіш, Надія Василівна
Keywords: міжкультурна комунікація, міжкультурне спілкування, бар’єри міжкультурної комунікації, інженерна освіта, інженери
Issue Date: 2014
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Кіш, Н. В. Бар’єри ефективної міжкультурної комунікації глобального інженера [Текст] / Н. В. Кіш // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 34. – С. 86–89. – Бібліогр.: с. 88–89 (17 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: Дана стаття обговорює тему міжкультурного спілкування та бар'єрів, які протидіють ефективній міжкультурній комунікації інженера міжнародного рівня. Розглядаються зв'язки між міжкультурною комунікацією та емоційним інтелектом в інженерній освіті. Подаються комунікативні навички як важливий аспект у контексті даної освіти. Ключові слова: міжкультурна комунікація, міжкультурне спілкування, бар’єри міжкультурної комунікації, інженерна освіта, інженери.
Description: This article discusses the topic of intercultural communication and barriers infliencing the intercultural communication of an engineer of the international level. The links between intercultural communication and emotional intelligence in engineering education have been considered as well communication skills as an important aspect in the context of education. Key words: intercultural communication, intercultural communication barriers, engineering education, engineers.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3509
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 34 - 2014
Наукові публікації кафедри іноземних мов



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.