Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3510
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКовальчук, Олена Антонівна-
dc.date.accessioned2015-07-10T11:06:58Z-
dc.date.available2015-07-10T11:06:58Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationКовальчук, О. А. Загальнонаукові підходи до організації позааудиторної навчально-виховної діяльності у професійному становленні майбутніх учителів математики [Текст] / О. А. Ковальчук // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 34. – С. 89–93. – Бібліогр.: с. 92 (15 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3510-
dc.descriptionFour levels of methodology and multilevel classification of scientific approaches have been defined, based on the system of scientific methods which are divided after the degree of generality and sphere of the use. The comparative analysis of interpretation of concept „approach” has been carried out in scientific literature. Scientific methodological approaches to the problem of organization extracurricular educational activity in the system of higher education have been analysed. The system, activity, sinergistical approaches for organization of extracurricular educational activity in the professional becoming of a future mathematics teachers it is described, that answer the second level of methodology. Key words: professional becoming, extracurricular educational activity, methodology, approach, general scientific approach.uk
dc.description.abstractУ статті визначено чотири рівні методології та багаторівневу класифікацію наукових підходів, що базується на системі наукових методів, які поділяються за ступенем загальності та сферою використання. Здійснено порівняльний аналіз тлумачення поняття „підхід” у науковій літературі. Проаналізовано загальнонаукові методологічні підходи до проблеми організації позааудиторної навчально-виховної діяльності у системі вищої освіти. Охарактеризовано системний, діяльнісний, синергетичний підходи до організації позааудиторної діяльності у професійному становленні майбутніх учителів математики, що відповідають другому рівню методології. Ключові слова: професійне становлення, позааудиторна навчально-виховна діяльність, методологія, підхід, загальнонауковий підхід.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectпрофесійне становленняuk
dc.subjectпозааудиторна навчально-виховна діяльністьuk
dc.subjectметодологіяuk
dc.subjectпідхідuk
dc.subjectзагальнонауковий підхідuk
dc.titleЗагальнонаукові підходи до організації позааудиторної навчально-виховної діяльності у професійному становленні майбутніх учителів математикиuk
dc.title.alternativeGeneral scientific approaches to the organization of extracurricular educational activities in a professional becoming of a future mathematics teacheruk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 34 - 2014



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.