Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3510
Назва: Загальнонаукові підходи до організації позааудиторної навчально-виховної діяльності у професійному становленні майбутніх учителів математики
Інші назви: General scientific approaches to the organization of extracurricular educational activities in a professional becoming of a future mathematics teacher
Автори: Ковальчук, Олена Антонівна
Ключові слова: професійне становлення, позааудиторна навчально-виховна діяльність, методологія, підхід, загальнонауковий підхід
Дата публікації: 2014
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Ковальчук, О. А. Загальнонаукові підходи до організації позааудиторної навчально-виховної діяльності у професійному становленні майбутніх учителів математики [Текст] / О. А. Ковальчук // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 34. – С. 89–93. – Бібліогр.: с. 92 (15 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): У статті визначено чотири рівні методології та багаторівневу класифікацію наукових підходів, що базується на системі наукових методів, які поділяються за ступенем загальності та сферою використання. Здійснено порівняльний аналіз тлумачення поняття „підхід” у науковій літературі. Проаналізовано загальнонаукові методологічні підходи до проблеми організації позааудиторної навчально-виховної діяльності у системі вищої освіти. Охарактеризовано системний, діяльнісний, синергетичний підходи до організації позааудиторної діяльності у професійному становленні майбутніх учителів математики, що відповідають другому рівню методології. Ключові слова: професійне становлення, позааудиторна навчально-виховна діяльність, методологія, підхід, загальнонауковий підхід.
Опис: Four levels of methodology and multilevel classification of scientific approaches have been defined, based on the system of scientific methods which are divided after the degree of generality and sphere of the use. The comparative analysis of interpretation of concept „approach” has been carried out in scientific literature. Scientific methodological approaches to the problem of organization extracurricular educational activity in the system of higher education have been analysed. The system, activity, sinergistical approaches for organization of extracurricular educational activity in the professional becoming of a future mathematics teachers it is described, that answer the second level of methodology. Key words: professional becoming, extracurricular educational activity, methodology, approach, general scientific approach.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3510
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 34 - 2014



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.