Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3514
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛендел, Людмила Василівна-
dc.date.accessioned2015-07-10T11:30:08Z-
dc.date.available2015-07-10T11:30:08Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationЛендел, Л. В. Міжкультурна комунікативна компетенція: проблема цілей і змісту навчання іноземній мові у загальноосвітній школі [Текст] / Л. В. Лендел // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 34. – С. 104–106. – Бібліогр.: с. 106 (12 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3514-
dc.descriptionThe author focuses on the acquisition of social and cultural knowledge and skills. It has been stressed that it is important to model the learning process in the classroom while teaching a foreign language, where the focus is on student and his/ her needs, motives and interests. The main content of the objectives of foreign language teaching has been defined, which is to use it in situations of intercultural communication; explanation of assimilation and lifestyle speakers of another language; expansion of individual picture of the world at the expense of initiation to the language picture of the world. Key words: intercultural competence, foreign language, learning.uk
dc.description.abstractВ статті здійснено характеристику цільового та змістового компонента формування міжкультурної компетенції у процесі навчання іноземної мови. Зосереджено увагу на оволодінні учнями соціокультурними знаннями та вміннями. Підкреслено, що важливим є моделювання такого процесу навчання на уроці іноземної мови, де в центрі уваги перебуває учень з його потребами, мотивами та інтересами. Визначено основний зміст цілей навчання іноземної мови, що полягає у вживанні її в автентичних ситуаціях міжкультурного спілкування; поясненні і засвоєнні способу життя носіїв іншої мови; розширенні індивідуальної картини світу на основі залучення до мовної картини світу. Ключові слова: міжкультурна компетенція, іноземна мова, навчання.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectміжкультурна компетенціяuk
dc.subjectіноземна моваuk
dc.subjectнавчанняuk
dc.titleМіжкультурна комунікативна компетенція: проблема цілей і змісту навчання іноземній мові у загальноосвітній школіuk
dc.title.alternativeIntercultural communicative competence: problem of objectives and content of foreign language teaching in secondary schoolsuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 34 - 2014

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
МІЖКУЛЬТУРНА КОМУНІКАТИВНА КОМПЕТЕНЦІЯ.pdf207.71 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.