Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3514
Назва: | Міжкультурна комунікативна компетенція: проблема цілей і змісту навчання іноземній мові у загальноосвітній школі |
Інші назви: | Intercultural communicative competence: problem of objectives and content of foreign language teaching in secondary schools |
Автори: | Лендел, Людмила Василівна |
Ключові слова: | міжкультурна компетенція, іноземна мова, навчання |
Дата публікації: | 2014 |
Видавництво: | Видавництво УжНУ "Говерла" |
Бібліографічний опис: | Лендел, Л. В. Міжкультурна комунікативна компетенція: проблема цілей і змісту навчання іноземній мові у загальноосвітній школі [Текст] / Л. В. Лендел // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 34. – С. 104–106. – Бібліогр.: с. 106 (12 назв). |
Серія/номер: | Педагогіка. Соціальна робота; |
Короткий огляд (реферат): | В статті здійснено характеристику цільового та змістового компонента формування міжкультурної компетенції у процесі навчання іноземної мови. Зосереджено увагу на оволодінні учнями соціокультурними знаннями та вміннями. Підкреслено, що важливим є моделювання такого процесу навчання на уроці іноземної мови, де в центрі уваги перебуває учень з його потребами, мотивами та інтересами. Визначено основний зміст цілей навчання іноземної мови, що полягає у вживанні її в автентичних ситуаціях міжкультурного спілкування; поясненні і засвоєнні способу життя носіїв іншої мови; розширенні індивідуальної картини світу на основі залучення до мовної картини світу. Ключові слова: міжкультурна компетенція, іноземна мова, навчання. |
Опис: | The author focuses on the acquisition of social and cultural knowledge and skills. It has been stressed that it is important to model the learning process in the classroom while teaching a foreign language, where the focus is on student and his/ her needs, motives and interests. The main content of the objectives of foreign language teaching has been defined, which is to use it in situations of intercultural communication; explanation of assimilation and lifestyle speakers of another language; expansion of individual picture of the world at the expense of initiation to the language picture of the world. Key words: intercultural competence, foreign language, learning. |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Стаття |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3514 |
Розташовується у зібраннях: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 34 - 2014 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
МІЖКУЛЬТУРНА КОМУНІКАТИВНА КОМПЕТЕНЦІЯ.pdf | 207.71 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.