Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3515
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Лисак, Тетяна Миколаївна | - |
dc.date.accessioned | 2015-07-10T11:34:14Z | - |
dc.date.available | 2015-07-10T11:34:14Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Лисак, Т. М. Готовність майбутніх економістів до викладацької діяльності як наукова проблема [Текст] / Т. М. Лисак // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 34. – С. 107–110. – Бібліогр.: с. 110 (18 назв). | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3515 | - |
dc.description | The article deals with the content and components of future economists' readiness for teaching. Based on the analysis of educational research the author analyzes the concepts of 'readiness for activities', 'readiness for professional activities', and 'readiness for educational activities.' Readiness for educational activities is defined as a complex and systemic personal-professional phenomenon that integrates motivational-targeted, content-operational, and reflective components and determines students' future scientific and educational performance and professional development being a measure of their effective training. Key words: activity, readiness for professional activities, professional training, teaching. | uk |
dc.description.abstract | У статті досліджено та теоретично обґрунтовано зміст та складові готовності майбутніх економістів до викладацької діяльності. На основі аналізу педагогічних досліджень проаналізовано зміст понять «готовність до діяльності», «готовності до професійної діяльності», «готовність до педагогічної діяльності». Готовність до педагогічної діяльності визначено як складний, системний особистісно-професійний феномен, який інтегрує в собі мотиваційно-цільовий, змістово-операційний, та рефлексивний компоненти, зумовлює ефективність майбутньої науково-педагогічної діяльності та професійного розвитку фахівця і є показником його успішної професійної підготовки. Ключові слова: діяльність, готовність до професійної діяльності, фахова підготовка, викладацька діяльність. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Видавництво УжНУ "Говерла" | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка. Соціальна робота; | - |
dc.subject | діяльність | uk |
dc.subject | готовність до професійної діяльності | uk |
dc.subject | фахова підготовка | uk |
dc.subject | викладацька діяльність | uk |
dc.title | Готовність майбутніх економістів до викладацької діяльності як наукова проблема | uk |
dc.title.alternative | Future economists' readiness for teaching as a scientific problem | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 34 - 2014 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ГОТОВНІСТЬ МАЙБУТНІХ ЕКОНОМІСТІВ ДО ВИКЛАДАЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЯК НАУКОВА ПРОБЛЕМА.pdf | 218.36 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.