Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3515
Назва: Готовність майбутніх економістів до викладацької діяльності як наукова проблема
Інші назви: Future economists' readiness for teaching as a scientific problem
Автори: Лисак, Тетяна Миколаївна
Ключові слова: діяльність, готовність до професійної діяльності, фахова підготовка, викладацька діяльність
Дата публікації: 2014
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Лисак, Т. М. Готовність майбутніх економістів до викладацької діяльності як наукова проблема [Текст] / Т. М. Лисак // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 34. – С. 107–110. – Бібліогр.: с. 110 (18 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено та теоретично обґрунтовано зміст та складові готовності майбутніх економістів до викладацької діяльності. На основі аналізу педагогічних досліджень проаналізовано зміст понять «готовність до діяльності», «готовності до професійної діяльності», «готовність до педагогічної діяльності». Готовність до педагогічної діяльності визначено як складний, системний особистісно-професійний феномен, який інтегрує в собі мотиваційно-цільовий, змістово-операційний, та рефлексивний компоненти, зумовлює ефективність майбутньої науково-педагогічної діяльності та професійного розвитку фахівця і є показником його успішної професійної підготовки. Ключові слова: діяльність, готовність до професійної діяльності, фахова підготовка, викладацька діяльність.
Опис: The article deals with the content and components of future economists' readiness for teaching. Based on the analysis of educational research the author analyzes the concepts of 'readiness for activities', 'readiness for professional activities', and 'readiness for educational activities.' Readiness for educational activities is defined as a complex and systemic personal-professional phenomenon that integrates motivational-targeted, content-operational, and reflective components and determines students' future scientific and educational performance and professional development being a measure of their effective training. Key words: activity, readiness for professional activities, professional training, teaching.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3515
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 34 - 2014



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.