Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3526
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПетренко, Сергій Іванович-
dc.date.accessioned2015-07-13T07:13:55Z-
dc.date.available2015-07-13T07:13:55Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationПетренко, С. І. Аналіз підходів до верифікації терміну "дидактичні умови" в контексті формування ІКТ-компетентності [Текст] / С. І. Петренко // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 34. – С. 142–144. – Бібліогр.: с. 143–144 (13 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3526-
dc.descriptionThe article analyzes the approaches of scientists to the interpretation of the term "didactic conditions". It discusses the interpretation of the terms from different points of view: linguistic, philosophical and pedagogical. It identifies and analyzes the generic notion of "conditions" depending on the aspect of use. We study the effect of instructional conditions on the integral structure and dynamics of development of the educational process, which should be flexible, dynamic and will change at each new stage. The successful application of didactic tools in the learning process is only possible through the identification of the full range of necessary / sufficient conditions that characterize the continuity and new ideas Key words: terms, didactic terms, didactics, pedagogical terms, educational process, pedagogical receptions, educational environment.uk
dc.description.abstractВ статті аналізуються підходи науковців до трактування терміну «дидактичні умови». Розглядаються тлумачення поняття умови з різних точок погляду: мовознавчої, філософської і педагогічної. Визначаються і аналізуються родові поняття категорії «умови» в залежності від аспекту вживання. Вивчається вплив дидактичних умов на цілісну структуру і динаміку розвитку процесу навчання, яка має бути гнучкою, динамічною і змінюватися на кожному новому етапі. Успішне застосування дидактичних засобів в процесі навчання можливе лише через визначення повного комплексу необхідних і достатніх умов, що характеризують наступність і нові ідеї. Ключові слова: умови, дидактичні умови, дидактика, педагогічні умови, навчальний процес, педагогічні прийоми, освітнє середовище.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectумовиuk
dc.subjectдидактичні умовиuk
dc.subjectдидактикаuk
dc.subjectпедагогічні умовиuk
dc.subjectнавчальний процесuk
dc.subjectпедагогічні прийомиuk
dc.subjectосвітнє середовищеuk
dc.titleАналіз підходів до верифікації терміну "дидактичні умови" в контексті формування ІКТ-компетентностіuk
dc.title.alternativeAnalysis of approaches to verification of the term "didactic conditions" in the context of ICT-competence developmentuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 34 - 2014



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.