Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3526
Название: Аналіз підходів до верифікації терміну "дидактичні умови" в контексті формування ІКТ-компетентності
Другие названия: Analysis of approaches to verification of the term "didactic conditions" in the context of ICT-competence development
Авторы: Петренко, Сергій Іванович
Ключевые слова: умови, дидактичні умови, дидактика, педагогічні умови, навчальний процес, педагогічні прийоми, освітнє середовище
Дата публикации: 2014
Издательство: Видавництво УжНУ "Говерла"
Библиографическое описание: Петренко, С. І. Аналіз підходів до верифікації терміну "дидактичні умови" в контексті формування ІКТ-компетентності [Текст] / С. І. Петренко // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 34. – С. 142–144. – Бібліогр.: с. 143–144 (13 назв).
Серия/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Краткий осмотр (реферат): В статті аналізуються підходи науковців до трактування терміну «дидактичні умови». Розглядаються тлумачення поняття умови з різних точок погляду: мовознавчої, філософської і педагогічної. Визначаються і аналізуються родові поняття категорії «умови» в залежності від аспекту вживання. Вивчається вплив дидактичних умов на цілісну структуру і динаміку розвитку процесу навчання, яка має бути гнучкою, динамічною і змінюватися на кожному новому етапі. Успішне застосування дидактичних засобів в процесі навчання можливе лише через визначення повного комплексу необхідних і достатніх умов, що характеризують наступність і нові ідеї. Ключові слова: умови, дидактичні умови, дидактика, педагогічні умови, навчальний процес, педагогічні прийоми, освітнє середовище.
Описание: The article analyzes the approaches of scientists to the interpretation of the term "didactic conditions". It discusses the interpretation of the terms from different points of view: linguistic, philosophical and pedagogical. It identifies and analyzes the generic notion of "conditions" depending on the aspect of use. We study the effect of instructional conditions on the integral structure and dynamics of development of the educational process, which should be flexible, dynamic and will change at each new stage. The successful application of didactic tools in the learning process is only possible through the identification of the full range of necessary / sufficient conditions that characterize the continuity and new ideas Key words: terms, didactic terms, didactics, pedagogical terms, educational process, pedagogical receptions, educational environment.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3526
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 34 - 2014



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.