Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3528
Title: Соборний інтелект як вища форма інтелектуального розвитку
Other Titles: The unity of intellect as a higher form of intellectual development
Authors: Половенко, Людмила Петрівна
Keywords: Smart-освіта, колективна інтелектуальна діяльність, соборний інтелект, соборне навчання
Issue Date: 2014
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Половенко, Л. П. Соборний інтелект як вища форма інтелектуального розвитку [Текст] / Л. П. Половенко // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 34. – С. 146–150. – Бібліогр.: с. 149 (8 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: У статті розглянуто особливості колективної інтелектуальної діяльності; дано характеристику різних видів колективного інтелекту; виокремлено соборний інтелект як вищу форму інтелектуального розвитку; обґрунтовано місце та роль соборного інтелекту в процесі підготовки майбутніх фахівців; розглянуто основні принципи функціонування та розвитку соборного інтелекту. Ключові слова: Smart-освіта, колективна інтелектуальна діяльність, соборний інтелект, соборне навчання.
Description: The features of collective intellectual activity have been considered in the article; the description of different types of collective intellect has been given; the unity of intellect as a higher form of intellectual development hss been selected; a place and a role of the unity of intellect in the process of future specialists training have been grounded; basic principles of functioning and development of the unity of intellect have been considered. Key words: Smart-education, collective intellectual activity, the unity of intellect, the unity of studies.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3528
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 34 - 2014



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.