Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3529
Название: Лінгводидактичні вимоги до уроків розвитку зв’язного мовлення за О.М. Біляєвим
Другие названия: Linguistics and didactics requirements to lessons on speech development by A.M. Bylyaev
Авторы: Помирча, Світлана Вікторівна
Кобченко, Інна Геннадіївна
Ключевые слова: лінгводидактична спадщина, урок розвитку зв’язної мови, мовлення учнів, переказ, контрольний твір
Дата публикации: 2014
Издательство: Видавництво УжНУ "Говерла"
Библиографическое описание: Помирча, С. В. Лінгводидактичні вимоги до уроків розвитку зв’язного мовлення за О.М. Біляєвим [Текст] / С. В. Помирча, І. Г. Кобченко // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 34. – С. 150–153. – Бібліогр.: с. 153 (10 назв).
Серия/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Краткий осмотр (реферат): У статті проаналізовано один із аспектів наукового доробку професора Олександра Біляєва – лінгводидактичні вимоги до уроку розвитку зв’язної мови. Обґрунтовано доцільність використання методичних рекомендацій науковця під час проведення переказів і творів. Зазначено, що серед наукового доробку науковця порушується також проблема типології уроків розвитку зв’язного мовлення. У роботі простежується думка О. Біляєва щодо корисності або можливості користуватися учнями допоміжним матеріалом під час написання контрольного твору. Ключові слова: лінгводидактична спадщина, урок розвитку зв’язної мови, мовлення учнів, переказ, контрольний твір.
Описание: One of the aspects of the scientific developments of Professor Alexander Bylyaev – linguistics and didactics requirements to the lesson of speech development has been anylized in this article. The reasonability of using of the scientist’s methodic recomendations during the expositions and essays has been grounded. It should be noted that among his scientific developments, the scolar pays his attention to the problem of typology of speech development lessons. A. Bylyaev’s idea about the need and importance of using additional materials during the writing of a test essay by pupils can be traced in this research . Key words: Linguistics and didactics heritage, speech development lesson, pupils’speech, exposition, test composition.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3529
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 34 - 2014



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.