Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3533
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Редько, Валерій Григорович | - |
dc.contributor.author | Басай, Олег Вікторович | - |
dc.date.accessioned | 2015-07-13T09:42:25Z | - |
dc.date.available | 2015-07-13T09:42:25Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Редько, В. Г. Концепція змісту елективних курсів з іноземних мов для учнів старшої школи: лінгводидактичний аспект [Текст] / В. Г. Редько, О. В. Басай // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 34. – С. 163–166. – Бібліогр.: с. 166 (10 назв). | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3533 | - |
dc.description | In the article, the authors observe the methodological fundamentals for the development of the content concept of the elective courses in foreign languages for the high schoolchildren. The basis for their views is the competence-based, the communicative activity, the personality-oriented, and the culturological approaches that are dominating in the modern school education in foreign languages. The technology of the selection and the methodological organization of the elective courses content are specified; the aims and the priority means for its introduction are defined. Key words: concept, education content, elective courses, foreign language. | uk |
dc.description.abstract | У статті автори розглядають методологічні засади створення концепції змісту елективних курсів з іноземних мов для учнів старшої школи. Свої погляди вони ґрунтують на домінувальних у сучасній шкільній іншомовній освіті компетентнісному, комунікативно-діяльнісному, особистісно орієнтованому і культурологічному підходах. Обґрунтовується технологія добору і методичної організації змісту елективних курсів, визначаються цілі та пріоритетні засоби його реалізації. Ключові слова: концепція, зміст освіти, елективні курси, іноземна мова. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Видавництво УжНУ "Говерла" | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка. Соціальна робота; | - |
dc.subject | концепція | uk |
dc.subject | зміст освіти | uk |
dc.subject | елективні курси | uk |
dc.subject | іноземна мова | uk |
dc.title | Концепція змісту елективних курсів з іноземних мов для учнів старшої школи: лінгводидактичний аспект | uk |
dc.title.alternative | Concept of elective courses in foreign languages for the high scholchildren: lingua-didactic aspect | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Розташовується у зібраннях: | 2014 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. Випуск 34 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
КОНЦЕПЦІЯ ЗМІСТУ ЕЛЕКТИВНИХ КУРСІВ З ІНОЗЕМНИХ МОВ ДЛЯ УЧНІВ СТАРШОЇ ШКОЛИ.pdf | 262.03 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.