Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3533
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРедько, Валерій Григорович-
dc.contributor.authorБасай, Олег Вікторович-
dc.date.accessioned2015-07-13T09:42:25Z-
dc.date.available2015-07-13T09:42:25Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationРедько, В. Г. Концепція змісту елективних курсів з іноземних мов для учнів старшої школи: лінгводидактичний аспект [Текст] / В. Г. Редько, О. В. Басай // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 34. – С. 163–166. – Бібліогр.: с. 166 (10 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3533-
dc.descriptionIn the article, the authors observe the methodological fundamentals for the development of the content concept of the elective courses in foreign languages for the high schoolchildren. The basis for their views is the competence-based, the communicative activity, the personality-oriented, and the culturological approaches that are dominating in the modern school education in foreign languages. The technology of the selection and the methodological organization of the elective courses content are specified; the aims and the priority means for its introduction are defined. Key words: concept, education content, elective courses, foreign language.uk
dc.description.abstractУ статті автори розглядають методологічні засади створення концепції змісту елективних курсів з іноземних мов для учнів старшої школи. Свої погляди вони ґрунтують на домінувальних у сучасній шкільній іншомовній освіті компетентнісному, комунікативно-діяльнісному, особистісно орієнтованому і культурологічному підходах. Обґрунтовується технологія добору і методичної організації змісту елективних курсів, визначаються цілі та пріоритетні засоби його реалізації. Ключові слова: концепція, зміст освіти, елективні курси, іноземна мова.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка. Соціальна робота;-
dc.subjectконцепціяuk
dc.subjectзміст освітиuk
dc.subjectелективні курсиuk
dc.subjectіноземна моваuk
dc.titleКонцепція змісту елективних курсів з іноземних мов для учнів старшої школи: лінгводидактичний аспектuk
dc.title.alternativeConcept of elective courses in foreign languages for the high scholchildren: lingua-didactic aspectuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:2014 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. Випуск 34



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.