Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3533
Назва: Концепція змісту елективних курсів з іноземних мов для учнів старшої школи: лінгводидактичний аспект
Інші назви: Concept of elective courses in foreign languages for the high scholchildren: lingua-didactic aspect
Автори: Редько, Валерій Григорович
Басай, Олег Вікторович
Ключові слова: концепція, зміст освіти, елективні курси, іноземна мова
Дата публікації: 2014
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Редько, В. Г. Концепція змісту елективних курсів з іноземних мов для учнів старшої школи: лінгводидактичний аспект [Текст] / В. Г. Редько, О. В. Басай // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 34. – С. 163–166. – Бібліогр.: с. 166 (10 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): У статті автори розглядають методологічні засади створення концепції змісту елективних курсів з іноземних мов для учнів старшої школи. Свої погляди вони ґрунтують на домінувальних у сучасній шкільній іншомовній освіті компетентнісному, комунікативно-діяльнісному, особистісно орієнтованому і культурологічному підходах. Обґрунтовується технологія добору і методичної організації змісту елективних курсів, визначаються цілі та пріоритетні засоби його реалізації. Ключові слова: концепція, зміст освіти, елективні курси, іноземна мова.
Опис: In the article, the authors observe the methodological fundamentals for the development of the content concept of the elective courses in foreign languages for the high schoolchildren. The basis for their views is the competence-based, the communicative activity, the personality-oriented, and the culturological approaches that are dominating in the modern school education in foreign languages. The technology of the selection and the methodological organization of the elective courses content are specified; the aims and the priority means for its introduction are defined. Key words: concept, education content, elective courses, foreign language.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3533
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 34 - 2014



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.