Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3534
Title: Особливості технології оцінювання знань студентів із фармацевтичних дисциплін у медичному університеті
Other Titles: Technologies features of knowledge assessment of pharmaceutical sciences students in a medical university
Authors: Романишина, Людмила Михайлівна
Марчишин, Світлана Михайлівна
Keywords: майбутні фармацевти, педагогічна технологія, система оцінювання, фармацевтичні дисципліни, удосконалення навчального процесу, практичні завдання
Issue Date: 2014
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Романишина, Л. М. Особливості технології оцінювання знань студентів із фармацевтичних дисциплін у медичному університеті [Текст] / Л. М. Романишина, С. М. Марчишин // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 34. – С. 167–170. – Бібліогр.: с. 169–170 (6 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: У статті розглядаються питання про педагогічні технології та технології оцінювання. Показано роль оцінювання в ефективності навчального процесу. Розглянуто різні тлумачення поняття «педагогічна технологія». До особливостей оцінювання у медичному університеті віднесли об’єктивний структурований практичний іспит, який проводиться з дисциплін: неорганічна хімія, нормальна фізіологія, медична біологія, інформаційні технології у фармації, органічна та аналітична хімія, патологічна фізіологія та фармацевтична ботаніка, аптечна технологія ліків, фармакогнозія, фармацевтична хімія, біохімія, мікробіологія, промислова технологія лікарських засобів, організація та економіка фармації, фармакологія та фармацевтична хімія. Ключові слова: майбутні фармацевти, педагогічна технологія, система оцінювання, фармацевтичні дисципліни, удосконалення навчального процесу, практичні завдання.
Description: The article deals with the issue of educational technology and technology assessment. The role of assessment in the learning process has been considered. Different interpretation of the notion of "educational technology" has been provided. To the features of assessment in medical university the authors refer the objective structured practical exam, which is held in the following disciplines: inorganic chemistry, physiology, medical biology, information technology in pharmacy, organic and analytical chemistry, physiology and pathological pharmaceutical botany, pharmacy technology medicine, pharmacognosy, pharmaceutical chemistry, biochemistry, microbiology, industrial technology medicinal products, organization and economics of pharmacy, pharmacology and pharmaceutical chemistry. Key words: future pharmacists, educational technology, evaluation system, pharmaceutical sciences, the improvement of educational process practical problems.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3534
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 34 - 2014



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.