Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/35356
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПопик, Мар'яна Михайлівна-
dc.contributor.authorШулла, Роман Степанович-
dc.date.accessioned2021-05-27T06:15:34Z-
dc.date.available2021-05-27T06:15:34Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationШулла Р. С., Попик М. М. Використання системи директ-костингу в аналізі прибутковості діяльності підприємств готельно-ресторанного бізнесу / Р. С. Шулла, М. М. Попик // Освіта і Наука : міжнародний науковий журнал. – 2021. – Випуск 1(30). – С. 173-178-
dc.identifier.issn2617-0833-
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/35356-
dc.description.abstractВ статті висвітлюється проблема вибору найбільш оптимальних критеріїв оцінки економічної ефективності реалізації продукції за допомогою альтернативних каналів збуту. Запропоновано економіко-математичну модель оцінювання економічного ефекту від реалізації продукції за допомогою альтернативних каналів збуту, яка базується на виокремленні в експліцитній формі в її структурі показників виробничих (технологічних) та трансакційних витрат в розрізі їх змінної та постійної складової, що значно підвищує інформативність та прогнозну точність зазначеної моделі.-
dc.description.abstractThe article highlights the problem of choosing the most optimal criteria for assessing the economic efficiency of sales of production through alternative sales channels. There is proposed the economic-mathematical model for estimation of the economic effect of sales through the alternative sales channels, which is based on the separation in the explicit form in its structure the production (technological) and transaction costs in the context of their variable and fixed component, which significantly increases the informativeness and predictive accuracy of the specified model.-
dc.language.isoukuk
dc.subjectтрансакційні витрати-
dc.subjectмаржинальна собівартість та маржинальний прибуток-
dc.subjectканал збуту продукції-
dc.subjectінформаційно-комунікаційний процес-
dc.subjectсфера збуту-
dc.subjectконтрагент-
dc.titleВикористання системи директ-костингу в аналізі прибутковості діяльності підприємств готельно-ресторанного бізнесуuk
dc.title.alternativeThe use of the concept of transaction costs as a tool for evaluating the alternative sales channels at the enterprise-
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри туристичної інфраструктури та сервісу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шулла, Попик.pdf1.02 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.