Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3544
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Фізеші, Октавія Йосипівна | - |
dc.date.accessioned | 2015-07-13T11:58:23Z | - |
dc.date.available | 2015-07-13T11:58:23Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Фізеші, О. Й. Розвиток початкових шкіл Закарпаття в контексті освітніх законів Австро-Угорщини [Текст] / О. Й. Фізеші // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 34. – С. 197–200. – Бібліогр.: с. 200 (9 назв). | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3544 | - |
dc.description | The article analyzes the main trends in the development of primary schools in the Transсarpathian region in the second half of the XVIII - beginning of XX century in the light of legal documents. It focuses on such important educational documents, as the Law «Ratio edukationis» (1777r.), Law ХХХVІІІ Jozsef Etvesh (1868), Law XXVII Apponyi (1907) et al., their impact on the spread of primary schools, determined the content of primary education and regulate the work of teachers in primary schools. Particular attention has been paid to the implementation of the legislative provision of education in the native language of different nationalities who have resided in the territory of Austria-Hungary. Key words: primary school, Austro-Hungary, educational laws. | uk |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано основні тенденції розвитку початкових шкіл на Закарпатті в другій половині XVIII – початку XX століття у світлі нормативно-правових документів. Увага акцентується на таких важливих освітніх документах, як Закон «Ratio edukationis» (1777р.), Закон ХХХVІІІ Йожефа Етвеша (1868р.), Закон XXVII Аппоні (1907р.) та ін., які мали вплив на поширення початкових шкіл, визначали зміст початкової освіти та регламентували роботу вчителів початкових шкіл. Особлива увага звертається на законодавче забезпечення здійснення рідномовної освіти представникам різних національностей, які проживали на території Австро-Угорщини. Ключові слова: початкова школа, Австро-Угорщина, освітні закони. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Видавництво УжНУ "Говерла" | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка. Соціальна робота; | - |
dc.subject | початкова школа | uk |
dc.subject | Австро-Угорщина | uk |
dc.subject | освітні закони | uk |
dc.title | Розвиток початкових шкіл Закарпаття в контексті освітніх законів Австро-Угорщини | uk |
dc.title.alternative | Development of elementary school in Transcarpathia in the context of education laws of Austro-Hungary | uk |
dc.type | Text | uk |
dc.pubType | Стаття | uk |
Розташовується у зібраннях: | 2014 / Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: Педагогіка. Соціальна робота. Випуск 34 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
РОЗВИТОК ПОЧАТКОВИХ ШКІЛ ЗАКАРПАТТЯ В КОНТЕКСТІ ОСВІТНІХ ЗАКОНІВ АВСТРО-УГОРЩИНИ.pdf | 223.56 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.