Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3544
Название: Розвиток початкових шкіл Закарпаття в контексті освітніх законів Австро-Угорщини
Другие названия: Development of elementary school in Transcarpathia in the context of education laws of Austro-Hungary
Авторы: Фізеші, Октавія Йосипівна
Ключевые слова: початкова школа, Австро-Угорщина, освітні закони
Дата публикации: 2014
Издательство: Видавництво УжНУ "Говерла"
Библиографическое описание: Фізеші, О. Й. Розвиток початкових шкіл Закарпаття в контексті освітніх законів Австро-Угорщини [Текст] / О. Й. Фізеші // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 34. – С. 197–200. – Бібліогр.: с. 200 (9 назв).
Серия/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Краткий осмотр (реферат): У статті проаналізовано основні тенденції розвитку початкових шкіл на Закарпатті в другій половині XVIII – початку XX століття у світлі нормативно-правових документів. Увага акцентується на таких важливих освітніх документах, як Закон «Ratio edukationis» (1777р.), Закон ХХХVІІІ Йожефа Етвеша (1868р.), Закон XXVII Аппоні (1907р.) та ін., які мали вплив на поширення початкових шкіл, визначали зміст початкової освіти та регламентували роботу вчителів початкових шкіл. Особлива увага звертається на законодавче забезпечення здійснення рідномовної освіти представникам різних національностей, які проживали на території Австро-Угорщини. Ключові слова: початкова школа, Австро-Угорщина, освітні закони.
Описание: The article analyzes the main trends in the development of primary schools in the Transсarpathian region in the second half of the XVIII - beginning of XX century in the light of legal documents. It focuses on such important educational documents, as the Law «Ratio edukationis» (1777r.), Law ХХХVІІІ Jozsef Etvesh (1868), Law XXVII Apponyi (1907) et al., their impact on the spread of primary schools, determined the content of primary education and regulate the work of teachers in primary schools. Particular attention has been paid to the implementation of the legislative provision of education in the native language of different nationalities who have resided in the territory of Austria-Hungary. Key words: primary school, Austro-Hungary, educational laws.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3544
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 34 - 2014



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.