Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3544
Title: Розвиток початкових шкіл Закарпаття в контексті освітніх законів Австро-Угорщини
Other Titles: Development of elementary school in Transcarpathia in the context of education laws of Austro-Hungary
Authors: Фізеші, Октавія Йосипівна
Keywords: початкова школа, Австро-Угорщина, освітні закони
Issue Date: 2014
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Фізеші, О. Й. Розвиток початкових шкіл Закарпаття в контексті освітніх законів Австро-Угорщини [Текст] / О. Й. Фізеші // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 34. – С. 197–200. – Бібліогр.: с. 200 (9 назв).
Series/Report no.: Педагогіка. Соціальна робота;
Abstract: У статті проаналізовано основні тенденції розвитку початкових шкіл на Закарпатті в другій половині XVIII – початку XX століття у світлі нормативно-правових документів. Увага акцентується на таких важливих освітніх документах, як Закон «Ratio edukationis» (1777р.), Закон ХХХVІІІ Йожефа Етвеша (1868р.), Закон XXVII Аппоні (1907р.) та ін., які мали вплив на поширення початкових шкіл, визначали зміст початкової освіти та регламентували роботу вчителів початкових шкіл. Особлива увага звертається на законодавче забезпечення здійснення рідномовної освіти представникам різних національностей, які проживали на території Австро-Угорщини. Ключові слова: початкова школа, Австро-Угорщина, освітні закони.
Description: The article analyzes the main trends in the development of primary schools in the Transсarpathian region in the second half of the XVIII - beginning of XX century in the light of legal documents. It focuses on such important educational documents, as the Law «Ratio edukationis» (1777r.), Law ХХХVІІІ Jozsef Etvesh (1868), Law XXVII Apponyi (1907) et al., their impact on the spread of primary schools, determined the content of primary education and regulate the work of teachers in primary schools. Particular attention has been paid to the implementation of the legislative provision of education in the native language of different nationalities who have resided in the territory of Austria-Hungary. Key words: primary school, Austro-Hungary, educational laws.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3544
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 34 - 2014



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.