Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3549
Название: Структура педагогічної діяльності в професійній підготовці студентів університету
Другие названия: Pedagogical structure of activity in university students professional training
Авторы: Шехавцова, Світлана Олександрівна
Ключевые слова: структура педагогічної діяльності, професійна підготовка студентів університету, мотиви педагогічної діяльності, національні цінності
Дата публикации: 2014
Издательство: Видавництво УжНУ "Говерла"
Библиографическое описание: Шехавцова, С. О. Структура педагогічної діяльності в професійній підготовці студентів університету [Текст] / С. О. Шехавцова // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 34. – С. 213–216. – Бібліогр.: с. 216 (5 назв).
Серия/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Краткий осмотр (реферат): У статті пропонується структура педагогічної діяльності студентів університету, яка спрямована на результат майбутньої педагогічної діяльності, і вміщує такі основні компоненти, як мотиви педагогічної діяльності, цілепокладання та функції педагогічної діяльності. В статті також розглядаються національні цінності, що втілюють як загальнолюдські, так і національні цінності суспільства. Саме цей аспект зумовлює вибір педагогічних цінностей, що складають систему аксіологічних пріоритетів студентів в процесі підготовки до майбутньої професійно-педагогічної діяльності. Ключові слова: структура педагогічної діяльності, професійна підготовка студентів університету, мотиви педагогічної діяльності, національні цінності.
Описание: The article presents the university students pedagogical activity structure, which is directed on the future pedagogical activity results and includes such key components as: pedagogical activity motivation, goal-setting and pedagogical performance functions. The article also deals with the national values which reflect as general-human values as public society ones. Essentially the axiological aspect causes the pedagogical values choice, which much influences on the axiological system of the students’ preferences during the students’ teaching training to the professional and pedagogical performance. Key words: pedagogical activity structure, University students professional training, pedagogical activity motivation, national values.
Тип: Text
Тип публикации: Стаття
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3549
Располагается в коллекциях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 34 - 2014



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.