Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3551
Назва: Соціально-педагогічне забезпечення міжкультурної комунікації українських та іноземних студентів: сучасні принципи та умови організації
Інші назви: Social and pedagogical support of intercultural communication of ukrainian and foreign students: modern principles and conditions of organisation
Автори: Ябурова, Олена Володимирівна
Ключові слова: міжкультурна комунікація, студент, соціально-педагогічне забезпечення, навчальний процес, педагогічний ВНЗ
Дата публікації: 2014
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Ябурова, О. В. Соціально-педагогічне забезпечення міжкультурної комунікації українських та іноземних студентів: сучасні принципи та умови організації [Текст] / О. В. Ябурова // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2014. – Вип. 34. – С. 219–222. – Бібліогр.: с. 222 (6 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): Дослідження присвячене встановленню основних принципів та умов організації сучасного соціально-педагогічного забезпечення міжкультурної комунікації українських та іноземних студентів у ході навчального процесу у педагогічному ВНЗ. За підсумками проведеного дослідження можемо стверджувати, що організація соціально-педагогічного забезпечення міжкультурної комунікації українських й іноземних студентів у контексті гуманістично-орієнтованої соціалізації студентської молоді значно збагачує їхню свідомість, активізує в можливості майбутньої професії, розвиває і примножує інтелектуальний потенціал людства. Ключові слова: міжкультурна комунікація, студент, соціально-педагогічне забезпечення, навчальний процес, педагогічний ВНЗ.
Опис: The research is devoted to formulating the main principles and conditions of organizing modern social and pedagogical support of Ukrainian and foreign students intercultural communication. As the result of the given research we can conclude that social and pedagogical support of intercultural communication in the context of humanistically-oriented socialization of students hugely enriches their self-estimation, activates their peculiarities in the future profession, develops intellectual potential of the humankind. Key works: intercultural communication, student, social and pedagogical support, studying process, pedagogical higher educational establishment.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3551
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 34 - 2014



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.