Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/35659
Title: Самоосвіта як спосіб підвищення професійного рівня державних службовців в Україні
Other Titles: Self-education as a wayincreasing the professional level of civil servants in Ukraine
Authors: Грищук, А.Б.
Keywords: самоосвіта, державне управління, державний службовець, підвищення кваліфікації, професійна підготовка, інформаційна освіта, освітні послуги
Issue Date: 2020
Series/Report no.: Порівняльно-аналітичне право;
Abstract: У статті розглядається самоосвіта як складова та стандарт професійної діяльності державних службовців. Стаття 1 Закону України «Про державну службу» від 10.12.2015 р. містить поняття «професійна компетентність» (у попередніх редакціях Закону визначення даного поняття було відсутнє), що визначається, як здатність особи в межах визначених за посадою повноважень застосовувати спеціальні знання, уміння та навички, виявляти відповідні моральні та ділові якості для належного виконання встановлених завдань і обов’язків, навчання, професійного та особистісного розвитку. Отже, навчання державних службовців здійснюється постійно, тому самоосвіту можна зробити «постійним» її складовим елементом. Розвиток персоналу державних службовців реалізується на двох рівнях: через систему безперервної професійної освіти, що включає підготовку, перепідготовку та підвищення кваліфікації та у процесі здійснення практичної діяльності на займаній посаді лише в єдності навчання та практичної діяльності полягає необхідна умова розвитку персоналу державних службовців. Одним із способів підвищення свого професійного рівня державним службовцем є самоосвіта, яка найефективніше сприятиме самовдосконаленню, самореалізації особистості, зробить державного службовця активним учасником власної безперервної освіти і побудови особистої кар’єри, запобігатиме професійній деформації службовця, надасть йому можливість досягати високої професійної мобільності. Самоосвіта як одна і з форм підвищення професійного рівня державних службовців, є як процес так і одна зі сфер діяльності державних службовців. Також визначається роль самоосвіти у професійній діяльності державних службовців та підготовці до її здійснення. Визначено форми та види реалізації державними службовцями та службовцями органів місцевого самоврядування такої форми освіти як самоосвіта, причини самоосвітньої діяльності та підстави, що її мотивують. Вказано основні способи забезпечення самоосвіти державних службовців у системі підвищення кваліфікації та результати, що можна досягнути за допомогою самоосвіти. Ключові слова: самоосвіта, державне управління, державний службовець, підвищення кваліфікації, професійна підготовка, інформаційна освіта, освітні послуги.
The article considers self-education as a component and standard of professional activity of civil servants. Article 1 of the Law of Ukraine «On Civil Service» of 10.12.2015 № 889 contains the concept of «professional competence» (in previous versions of the Law there was no definition of this concept), which is defined as the ability of a person to apply special knowledge within the powers defined by position, skills and abilities, to identify appropriate moral and business qualities for the proper performance of established tasks and responsibilities, training, professional and personal development. As we see from this article of the law, it can be concluded that the training of civil servants is carried out constantly, so self-education can be made a «permanent» component of it. The development of civil servants is implemented at two levels: through a system of continuing professional education, which includes training, retraining and advanced training, and in the process of practical activities in the position only in the unity of training and practical activities is a necessary condition for civil servants. One of the ways to increase the professional level of a civil servant is self-education, which will most effectively promote self-improvement, self-realization of the individual, make the civil servant an active participant in his continuing education and personal career, prevent professional deformation of the employee, enable him to achieve high professional mobility. Self-education as one of the forms of raising the professional level of civil servants is both a process and one of the spheres of activity of civil servants. The role of self-education in the professional activity of civil servants and preparation for its implementation is also determined. The forms and types of implementation by civil servants and employees of local self-government bodies of such a form of education as self-education, the reasons for self-educational activity and the grounds that motivate it are determined. The main ways to ensure self-education of civil servants in the system of advanced training and the results that can be achieved through self-education. Key words: self - education, public administration, civil servant, advanced training, professional training, information education, educational services.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/35659
Appears in Collections:Порівняльно-аналітичне право. №3 2020

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
САМООСВІТА ЯК СПОСІБ ПІДВИЩЕННЯ.pdf250.07 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.