Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/356
Назва: Особливості програмово-методичного забезпечення дошкільних навчальних закладів щодо формування впевненості в собі в старших дошкільників у груповій діяльності
Інші назви: Features of programmatic and methodological support of pre-school educational establishments on the formation of self-confidence in senior preschool children in group activities
Автори: Сіренко, Алла Євгенівна
Ключові слова: впевненість у собі, дошкільний вік, групова діяльність, дошкільні навчальні заклади, програмово-методичне забезпечення, авторські програми, ескпериментальна програма
Дата публікації: 2014
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Сіренко, А. Є. Особливості програмово-методичного забезпечення дошкільних навчальних закладів щодо формування впевненості в собі в старших дошкільників у груповій діяльності [Текст] / А. Є. Сіренко // Науковий вісник Ужгородського національного університету : Серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І.В. Козубовська. – Ужгород: Говерла, 2014. – Вип. 31. – С. 162–164. – Рез. рос., англ. – Бібліогр.: с. 164 (8 назв).
Серія/номер: Педагогіка. Соціальна робота;
Короткий огляд (реферат): Здійснено аналіз навчально-методичного комплексу та на-вчально-виховної роботи ДНЗ у контексті розвитку в старших дошкільників упевненості в собі у груповій діяльності. Акценто-вано увагу на тому, що проаналізовані програми не в повній мірі забезпечують формування впевненості в собі в дітей старшо-го дошкільного віку. Виокремлено існуючі авторські програми, які сприяють формуванню впевненості в собі в дітей старшого дошкільного віку. Обґрунтована доцільність розробки та впро-вадження в практику роботи дошкільних навчальних закладів експериментальної програми “Формуємо впевнену особистість дошкільника”. Ключові слова: впевненість у собі, дошкільний вік, групова діяльність, дошкільні навчальні заклади, програмово-методич-не забезпечення, авторські програми, ескпериментальна про-грама
Опис: The analysis of complex teaching and educational work has been conducted in the context of the kindergarten in high-fives confidence in group activities. We have focused on the fact that the analyzed programme is not fully secure for the development of self-confidence in preschool children. The author has determined Copyright existing programmes that promote the formation of self-confidence in preschool children. The expediency of development and implementation in practice of pre-schools pilot program "Forming a confident personality preschooler" has been grounded. Key words: self-confidence, preschool age, group activities, pre-school educational institutions, programmatic and methodological supper, original programs, the pilot program
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/356
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 31 - 2014



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.