Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3577
Title: | Генезис розвитку науково-кадрового та науково- технічного потенціалу |
Other Titles: | Genesis of development of scientific-human and scientific-technical potential |
Authors: | Король, Марина Михайлівна Дяченко, Борис Іванович |
Keywords: | економічна теорія, наука, науково - кадровий потенціал, науково - технічний потенціал, етапи становлення, класична та неокласична теорії, кейнсіанство, новий та старий інституціоналізм |
Issue Date: | 2013 |
Citation: | Король М. М. Генезис розвитку науково-кадрового та науково-технічного потенціалу / М. М. Король, Б. І. Дяченко // Вісник Одеського національного університету імені І.І.Мечникова. Серія : Економіка – 2013. – Т.18, № 3/1– С.129. – 133. (0,64 д.а.). (Особистий внесок: проаналізовано генезис розвитку науково-кадрового та науково-технічного потенціалу) (0,32 д.а.) |
Abstract: | У даній статті розглядаються актуальні проблеми науково – кадрового та науково – технічного потенціалу зарубіжної та національної економічної думки. Всебічно проаналізовано етапи становлення та розвитку класичної, маржинальної, неокласичної, кейнсіанської, інституціональної та неоінституціональної теорій в умовах системної трансформації капіталізму. |
Description: | The article is devoted to the topical issues of scientific-human and scientific-technical potential of the researchers of foreign and national economic theories. Stages of the formation and development of classical, marginal, neoclassical, Keynesian, old and new institutional theories in systemic transformation of capitalism were thoroughly analyzed. |
Type: | Text |
Publication type: | Стаття |
URI: | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3577 |
Appears in Collections: | Наукові публікацї кафедри міжнародних економічних відносин |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Король_Одеса_2013.pdf | Стаття | 5.63 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.