Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/35829
Title: Особливості підсудності та строків вирішення адміністративних справ, пов’язаних із проходженням публічної служби в Україні
Other Titles: Features of jurisdiction and terms of resolving administrative cases, related to public service in Ukraine
Authors: Аблов, Є.В.
Keywords: адміністративне судочинство, докази, законні інтереси, підсудність, права, предмет, проходження публічної служби, публічна служба, публічний службовець, публічно-правовий спір
Issue Date: 2020
Series/Report no.: Порівняльно-аналітичне право;
Abstract: У статті визначено, що особливостями підсудності та строків вирішення адміністративних справ, пов’язаних із проходженням публіч- ної служби в Україні, є те, що: 1) за предметною юрисдикцією адміністративних судів, адміністративні справи, пов’язані із проходженням публічної служби в Україні, підсудні окружним адміністративним судам; 2) територіальна підсудність адміністративних справ, пов’язаних із проходженням публічної служби в Україні, вирішується за загальним правилом за вибором позивача; 3) адміністративні справи, пов’язані із проходженням публічної служби в Україні, є справами незначної складності, отже, вирішуються в порядку спрощеного судового проваджен- ня, суд розглядає такі справи протягом розумного строку, але не більше шістдесяти днів із дня відкриття провадження у справі; 4) судове рішення у справах, пов’язаних із проходженням публічної служби, виконується в найкоротші й оптимальні строки з метою відновлення прав і законних інтересів публічних службовців та суб’єктів їх призначення. Наголошено, оскільки адміністративні справи, пов’язані із проходженням публічної служби в Україні, є справами незначної складності, то вони вирішуються в порядку спрощеного судового провадження, суд роз- глядає такі справи протягом розумного строку, але не більше шістдесяти днів із дня відкриття провадження у справі. З’ясовано, що немож- ливий спрощений розгляд таких категорій справ: щодо оскарження нормативно-правових актів, за винятком випадків, визначених Кодексом адміністративного судочинства України; щодо оскарження рішень, дій та бездіяльності суб’єкта владних повноважень, якщо позивач заявив вимогу про компенсування шкоди, завданої такими рішеннями, діями чи бездіяльністю, у сумі, що перевищує 500 розмірів прожиткового міні- муму для працездатних осіб; про примусове відчуження земельної ділянки, інших об’єктів нерухомого майна, що на ній розміщені, з мотивів суспільної необхідності; щодо оскарження рішення суб’єкта владних повноважень, на підставі якого ним може бути заявлено вимогу про стягнення грошових коштів у сумі, що перевищує 500 розмірів прожиткового мінімуму для працездатних осіб. Ключові слова: адміністративне судочинство, докази, законні інтереси, підсудність, права, предмет, проходження публічної служби, публічна служба, публічний службовець, публічно-правовий спір, служба, суб’єкт владних повноважень.
The article determines that the peculiarities of the jurisdiction and time limits of administrative cases related to the passage of public service in Ukraine are that: 1) within the substantive jurisdiction of administrative courts, administrative cases related to the passage of public service in Ukraine are the responsibility of district administrative courts; 2) the territorial jurisdiction of administrative cases related to the passage of public service in Ukraine is decided by a general rule at the choice of the claimant; 3) administrative cases related to the public service in Ukraine are cases of minor complexity, respectively, resolved in the order of simplified court proceedings, in which the court considers such cases within a reasonable period, however, not more than sixty days from the date of opening of the case; 4) the court decision in the cases related to the passing of public service is executed in the shortest and most optimal terms in order to restore the rights and legitimate interests of the public servants and the subjects of their appointment. It is emphasized that’since administrative cases related to public service in Ukraine are cases of minor complexity, they are resolved in the order of simplified court proceedings, in which the court considers such cases with in a reasonable time, however, not more than sixty days from the date of opening the proceedings in business. It is found that the following categories of cases can not be simplified: appeal of normative legal acts, except in cases determined by the CAS of Ukraine; to appeal against the decisions, actions and omissions of an authority subject if the claim ant has claimed compensation for damages caused by such decisions, actions or omissions in the amount exceeding 500 subsistence allowances for able-bodied persons; about the compulsory alienation of the land plot and other objects of immovable property on it, for reasons of public necessity; to appeal against the decision of the authority subject to which they may claim a claim for cash in excess of 500 subsistence levels for able-bodied persons. Key words: administrative proceedings, evidence, legitimate interests, jurisdiction, rights, subject matter, passing public service, public service, public servant, public law dispute, service, subject of authority.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/35829
Appears in Collections:Порівняльно-аналітичне право. №1 2020

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ОСОБЛИВОСТІ ПІДСУДНОСТІ.pdf403.13 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.