Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/36072
Title: Зміст публічної служби
Other Titles: Content of public service
Authors: Галай, В. О.
Keywords: зміст, публічна служба, публічне управління, державна служба, служба в органах місцевого самоврядування
Issue Date: 2019
Publisher: Видавничий дім "Гельветика”
Citation: Галай, В. О. Зміст публічної служби / В. О. Галай // Науковий вісник Ужгородського Національного університету : серія: Право / гол.ред. Ю.М. Бисага. – Ужгород : Видавничий дім "Гельветика", 2019. – Т. 1 Вип. 58. – С.208-211. – Бібліогр.: с. 211(9 назв).
Series/Report no.: Право;
Abstract: У статті висвітлено результати формування змісту публічної служби таким чином, щоб категорія «публічна (дер- жавна) служба» охоплювала весь зміст цієї діяльності, а не була відсильною до інших актів. Зроблено висновок, що до змісту публічної служби доцільно включити всіх працівників, що виконують публічне управління в органах виконавчої влади (зокрема, і в місцевому самоврядуванні (де-факто місцевій виконавчій владі згідно з реформою децентралізації), мілітаризованих та інших спеціалізованих службовців), і при цьому вивести зі змісту категорії «пу- блічна служба» осіб, що його здійснюють непрофесійно, або обслуговуючий персонал (політиків, дорадчий та за- безпечуючий апарат, громадськість). Проведено аналіз, що дав автору підстави вважати невірним зарахування в Кодексі адміністративного судо- чинства України до складу категорії публічної служби представників органів судової влади (суддів, прокурорів), завдання якої принципово інше, порівняно з виконавчою. Невдалим вважається і зарахування до публічної служби всіх без винятку представників військової служби, альтернативної (невійськової) служби, дипломатичної служби. Проаналізовано характер взаємопов’язаних понять «державне управління», «публічне адміністрування», «пу- блічне управління», де автор вважає пріоритетним останній з них, як таких, що оновлює та насичує модернізованим сенсом більш змістовно застарілі категорії. Авторська позиція щодо змісту публічної служби, ключова відмінність між категоріями «публічне управління» та «публічна служба» полягає в тому, що ці дві категорії існують одночасно та у взаємодії одна з одною. Якщо перша (публічне управління) більшу увагу приділяє цілям діяльності і є знеособленою, друга (публічна служба) – доповнює її персоналізованим змістом, адже виражається в діяльності публічних службовців, конкретних людей, які здійснюють публічне управління. У категорії публічної служби виражений акцент варто ставити на етичні правила та цінності. Ключові слова: зміст, публічна служба, публічне управління, державна служба, служба в органах місцевого самоврядування.
The article highlights the results of the formation of the content of the public service in such a way that the category of the public (public) service covers all the content of this activity, and is not attributable to other acts. It is concluded that it is expedient to include in the content of the public service all employees performing public administration in executive bodies (in particular, in local self-government (de facto local executive authorities in accordance with the decentralization reform), militarized and other specialized employees) and, To this, remove from the maintenance category the public service of persons carried out by unprofessional or service personnel (politicians, advisory and providing apparatus, the public). An analysis has been made that has given the author the grounds to consider it incorrect to enroll in the Code of Administrative Judicial Procedure of Ukraine into the category of the public service of representatives of the judiciary (judges, prosecutors) whose task is fundamentally different from that of the executive. It is considered unsuccessful to enroll in the public service of all, without exception, representatives of military service, alternative (non-military) service, diplomatic service. The nature of the interrelated concepts of "public administration", "public administration", "public administration", where the author considers the priority of the last of them as those that upgrades and enhances the modernized meaning of more meaningfully outdated categories is analyzed. The author's position on the content of the public service, the key difference between the categories "public administration" and "public service" is that these two categories exist simultaneously and in interaction with each other. If the first one (public administration) pays more attention to the goals of the activity and is impersonal, the second (public service) complements it with personalized content, as it is expressed in the activities of public servants, concrete people who carry out public administration. In the category of public service, the emphasis should be placed on ethical rules and values. Key words: content, public service, public administration, civil service, service in local government.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/36072
ISSN: 2307-3322
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Право Випуск 58 Том 1 - 2019

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ЗМІСТ ПУБЛІЧНОЇ СЛУЖБИ.pdf320.2 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.