Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/36105
Title: | The use phraseological units in the english language educational discourse |
Other Titles: | Використання фразеологічних одиниць у навчальному дискурсі aнглійської мови |
Authors: | Bkhinder, Natalia |
Keywords: | educational discourse, phraseological units, classification, figurative meaning, literary meaning, English language classroom |
Issue Date: | 2020 |
Publisher: | ПП Данило С. І. |
Citation: | Bkhinder, Natalia The use phraseological units in the english language educational discourse / Natalia Bkhinder // Науковий вісник Ужгородського університету : серія: Філологія; / ред.кол.: Г. Шумицька Н. Венжинович та ін. – Ужгород : ПП Данило С. І., 2020. – Вип. 1 (43) : На честь д. філол. наук, проф. В. М. Мокієнка(до 80-річчя від дня народження). – С. 49–53. – Библиогр. : с. 52–53 (18 назв). |
Series/Report no.: | Філологія; |
Abstract: | Abstract. The article deals with definition of English language discourse as a combination of mental and speech actions
performed by subjects of educational process at the English language classroom. The author proves that educational discourse
concerns knowledge and skills transferring, establishment relations between educational process subjects and evaluation of
language competence of those who learn. Phraseological units are considered to be a significant property of English language
educational discourse as they help the discourse be more effective and get students more motivated. Also, we assume that
the proper usage of phraseological units in the English language classroom makes the educational process better and more
focused on foreign language learning. The author analyzed three different approaches to classification of phraseological units
in English language educational discourse and provided the examples to illustrate the types definitions. We have come to
the conclusion that native and foreign classification vary as they are based on different criteria and linguistic characteristics.
Besides, we offer that the knowledge of idioms is an indicator of high level English language competence of students and
precondition of their professional competence as they will be able to perform professional duties by means of foreign language
and consider social and cultural peculiarities of foreign language speakers. To realize this, we investigated the requirements to
incorporation of phraseological units within the learning process and found out that some types of exercises can be effective;
context analysis of new vocabulary and collaborative learning. The author proves that phraseological units should be widely
used in the English language classroom while explaining new material, commenting on students’ behaviour and achievements,
developing instructional materials or courseware.
Keywords: educational discourse, phraseological units, classification, figurative meaning, literary meaning, English
language classroom. Анотація. Стаття присвячена визначенню поняття «англомовний педагогічний дискурс», що тяжіє до набору розумових та мовленнєвих дій, які вчиняють суб’єкти освітнього процесу під час вивчення англійської мови. Авторка доводить, що педагогічний дискурс тісно пов’язаний із безпосереднім передаванням знань та умінь із навчальної дисципліни, встановленням позитивної взаємодії між викладачем та студентами, оцінюванням навчальних досягнень тих, хто навчається, а також підвищенням рівня їхньої іншомовної компетентності. Фразеологічні одиниці є невід’ємним компонентом англомовного педагогічного дискурсу, оскільки вони допомагають підвищити ефективність всього освітнього процесу та сприяють посиленню рівня мотивації студентів, які вивчають іноземну мову. Правильне використання фразеологічних одиниць на занятті з англійської мови допомагає студентам уважно ставитися до мовних одиниць, розширює їхній словниковий запас та сприяє підвищенню рівня готовності до іншомовного спілкування. Також ми припускаємо, що фразеологічні одиниці обумовлюють фокусування освітнього процесу на досягнення визначеного педагогічного завдання. У статті детально проаналізовані підходи до класифікації фразеологічних одиниць, які вживаються в англомовному педагогічному дискурсі. Авторкою детально досліджено кожен тип фразеологічних одиниць та подано їхні приклади для ефективної ілюстрації. З’ясовано, що зарубіжні та вітчизняні підходи до класифікації фразеологічних одиниць значно відрізняються, оскільки за основу взято відмінні критерії та лінгвістичні характеристики. Крім того, ми дійшли висновку, що знання фразеологічних одиниць визначає високий рівень іншомовної компетентності та є передумовою формування професійної компетентності майбутнього фахівця, оскільки дає змогу здійснювати професійні обов’язки засобами іноземної мови з урахуванням соціальних та культурних характеристик носіїв мови. У статті подано рекомендації щодо інкорпорації фразеологічних одиниць в освітній процес закладу вищої освіти, описано алгоритм роботи з фразеологічними одиницями на занятті з англійської мови. Ключові слова: педагогічний дискурс, фразеологічні одиниці, класифікація, метафоричне значення, літературне значення, заняття з англійської мови. |
Type: | Text |
Publication type: | Стаття |
URI: | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/36105 |
ISSN: | 2663-6840 |
Appears in Collections: | Науковий вісник УжНУ Серія: Філологія. Випуск 1(43) - 2020 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
THE USE OF PHRASEOLOGICAL.pdf | 338.98 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.