Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3610
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorІванечко, Н.Р.-
dc.date.accessioned2015-07-20T07:00:45Z-
dc.date.available2015-07-20T07:00:45Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationІванечко, Н. Р. Аналіз діючих СРМ–систем в діяльності торговельно–розважального підприємства [Текст] / Н. Р. Іванечко // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Економіка / В.П. Мікловда, М.І. Пітюлич, Н.М. Гапак. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2012. – Вип. 2 (36). – С. 175–177. – Бібліогр.: с. 177 (17 назв).uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3610-
dc.descriptionThis article describes the current domestic and foreign CRM systems that take place in the Ukrainian market and of information systems. CRM systems are analyzed from the perspective of their true implementation in the trade entertainment business and of their usage in the formation and implementation of marketing strategy of the complex. The results of this study are practical recommendations on choosing the optimal CRM system for trade and entertainment company that will provide automation and execution of marketing tasks. Key words: trade and Entertainment Company, marketing technology, informational systems (CRM), CRMsystems.uk
dc.description.abstractУ даній статті розглядаються діючі вітчизняні та зарубіжні СРМсистеми присутні на українському ринку інформаційних систем. СРМсистеми аналізуються під кутом їх реального впровадження у діяльності торговельнорозважального підприємства та використання при формуванні та реалізації маркетингової стратегії комплексу. Результатом проведеного дослідження є практичні рекомендації щодо вибору оптимальної СРМсистеми для торговельнорозважального підприємства, яка забезпечить автоматизацію та виконання маркетингових завдань. Ключові слова: торговельнорозважальне підприємство, маркетингові технології, інформаційні системи (СРМ), СРМсистеми.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВидавництво УжНУ "Говерла"uk
dc.relation.ispartofseriesЕкономіка;-
dc.subjectторговельно-розважальне підприємствоuk
dc.subjectмаркетингові технологіїuk
dc.subjectінформаційні системи (СРМ)uk
dc.subjectСРМ-системиuk
dc.titleАналіз діючих СРМ-систем в діяльності торговельно-розважального підприємстваuk
dc.title.alternativeAnalysis of the role of current CRM systems in activities of trade and entertainment companiesuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Випуск 2 (36) - 2012



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.