Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3610
Назва: Аналіз діючих СРМ-систем в діяльності торговельно-розважального підприємства
Інші назви: Analysis of the role of current CRM systems in activities of trade and entertainment companies
Автори: Іванечко, Н.Р.
Ключові слова: торговельно-розважальне підприємство, маркетингові технології, інформаційні системи (СРМ), СРМ-системи
Дата публікації: 2012
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Іванечко, Н. Р. Аналіз діючих СРМ–систем в діяльності торговельно–розважального підприємства [Текст] / Н. Р. Іванечко // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Економіка / В.П. Мікловда, М.І. Пітюлич, Н.М. Гапак. – Ужгород: Видавництво УжНУ «Говерла», 2012. – Вип. 2 (36). – С. 175–177. – Бібліогр.: с. 177 (17 назв).
Серія/номер: Економіка;
Короткий огляд (реферат): У даній статті розглядаються діючі вітчизняні та зарубіжні СРМсистеми присутні на українському ринку інформаційних систем. СРМсистеми аналізуються під кутом їх реального впровадження у діяльності торговельнорозважального підприємства та використання при формуванні та реалізації маркетингової стратегії комплексу. Результатом проведеного дослідження є практичні рекомендації щодо вибору оптимальної СРМсистеми для торговельнорозважального підприємства, яка забезпечить автоматизацію та виконання маркетингових завдань. Ключові слова: торговельнорозважальне підприємство, маркетингові технології, інформаційні системи (СРМ), СРМсистеми.
Опис: This article describes the current domestic and foreign CRM systems that take place in the Ukrainian market and of information systems. CRM systems are analyzed from the perspective of their true implementation in the trade entertainment business and of their usage in the formation and implementation of marketing strategy of the complex. The results of this study are practical recommendations on choosing the optimal CRM system for trade and entertainment company that will provide automation and execution of marketing tasks. Key words: trade and Entertainment Company, marketing technology, informational systems (CRM), CRMsystems.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3610
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Серія: Економіка. Випуск 2 (36) - 2012



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.