Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/36128
Назва: | Особливості використання методу case-study в професійній підготовці майбутніх психологів |
Автори: | Синишина, Вікторія Михайлівна |
Ключові слова: | метод case-study, навчання, професійна підготовка, майбутні психологи, особливості, case-study method, training, future psychologists, peculiarities |
Дата публікації: | 2019 |
Бібліографічний опис: | Синишина В.М. Особливості використання методу case-study в професійній підготовці майбутніх психологів/ В.М. Синишина // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Вітчизняна наука на зламі епох: проблеми та перспективи розвитку»: Зб. наук. праць. ‒ Переяслав-Хмельницький, 2019. ‒ Вип. 48. ‒125-127 с. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто сутність методу case-study. Узагальнено, що основою методу case-study є навчання шляхом вирішення конкретних завдань – ситуацій (кейсів). Викладач повинен чітко визначати основні завдання та враховувати особливості використання методу case-study в професійній підготовці майбутніх психологів.
Ключові слова: метод case-study, навчання, професійна підготовка, The article discusses the essence of the case-study method. It is generalized that the basis of the case-study method is training by solving specific problems – situations (cases). The teacher should clearly identify the main tasks and take into account the features of the use case-study method in the training of future psychologists. |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Стаття |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/36128 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації кафедри психології |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДУ CASE-STUDY.pdf | 356.73 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.