Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3622
Title: Образ долі у поезії Тараса Шевченка: філософський сенс у вимірі буття
Other Titles: The image of fate in taras shevchenko’s poetry: a philosophic sense in the dimension of being
Authors: Сеник, Любомир
Keywords: образ-архетип, доля, істина, пізнання, інтерпретація, Біблія
Issue Date: 2013
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Сеник, Л. Образ долі у поезії Тараса Шевченка: філософський сенс у вимірі буття [Текст] / Л. Сеник // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Філологія. Соціальні комунікації / редкол.: В.В. Барчан (відп. ред.), Ю.М. Бідзіля, Н.П. Бедзір та ін. – Ужгород: Вид-во УжНУ «Говерла», 2013. – Вип. 1(29). – С. 152–155. – Бібліогр.: с. 151 (13 назв).
Series/Report no.: Філологія. Соціальні комунікації;
Abstract: Образ-архетип доля розглядається у статті у світлі шевченківського трактування, і в першу чергу аналізується його духовний зміст. Доля у Т.Шевченка наділена вмістом істини, коли людина, пізнаючи істину (прав- ду свого життя), вже здатна так чи інакше вирішувати своє життя або визначати вимоги змін у суспільстві. Ключові слова: образ-архетип, доля, істина, пізнання, інтерпретація, Біблія.
Description: The article examines the archetypal image of fate in the light of the poet’s interpretation and, primarily, in a spiritual sense. T.Shevchenko’s fate possesses the sense of truth’s cognition, when man, on cognizing the truth (that of his life), is capable of this way or that deciding his life or determining the needs of change in society. Key words: archetypal image, fate, truth, cognition, interpretation, the Bible.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3622
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Філологія. Соціальні комунікації Випуск 1(29) - 2013

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
OБРАЗ ДОЛІ У ПОЕЗІЇ ТАРАСА ШЕВЧЕНКА.pdf339.85 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.