Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3624
Title: Прийоми психологізму в новелі „Асфальтовий хлопець” Івана Яцканина
Other Titles: The elements of psychology in the novella «The asphalted boy» by Ivan Yatskanyna
Authors: Талабірчук, Оксана Юріївна
Keywords: поетика, психологізм, внутрішній монолог, самоідентифікація, самопізнання, художня деталь
Issue Date: 2013
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Талабірчук, О. Прийоми психологізму в новелі "Асфальтовий хлопець" Івана Яцканина [Текст] / О. Талабірчук // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Філологія. Соціальні комунікації / редкол.: В.В. Барчан (відп. ред.), Ю.М. Бідзіля, Н.П. Бедзір та ін. – Ужгород: Вид-во УжНУ «Говерла», 2013. – Вип. 1(29). – С. 162–165. – Бібліогр.: с. 165 (13 назв).
Series/Report no.: Філологія. Соціальні комунікації;
Abstract: У статті вперше простежуються прийоми психологізму в новелі «Асфальтовий хлопець» Івана Яцканина й риси поетики твору. Проведено аналіз використаних письменником таких основних прийомів та засобів, як внутрішній монолог, психологізований пейзаж, психологічна деталь. Ключові слова: поетика, психологізм, внутрішній монолог, самоідентифікація, самопізнання, художня деталь.
Description: In this article at first traces the poetics of the novella «The asphalted boy» by Ivan Yatskanyna and analyzed the features of psychology as the main components of the work. The specified form of psychology and a detailed analysis of the writer is presented using his techniques and tools: internal monologue, psychologised landscape, psychological detail. The keywords: poetics, psychology, internal monologue, identity, self-knowledge, art detail.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3624
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Філологія. Соціальні комунікації Випуск 1(29) - 2013
Наукові публікації кафедри прикладної лінгвістики
Наукові публікації кафедри угорської філології



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.