Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3650
Назва: Мас-медіа Закарпаття як чинник міжкультурної комунікації
Інші назви: The mass-media of Transcarpathia as the factor of intercultural communication
Автори: Бідзіля, Юрій Михайлович
Ключові слова: мас-медіа, інформаційний простір, поліетнічність, самоідентифікація, міжкультурна комунікація, етнічна свідомість
Дата публікації: 2013
Видавництво: Видавництво УжНУ "Говерла"
Бібліографічний опис: Бідзіля, Ю. Мас-медіа Закарпаття як чинник міжкультурної комунікації [Текст] / Ю. Бідзіля // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Філологія. Соціальні комунікації / редкол.: В.В. Барчан (відп. ред.), Ю.М. Бідзіля, Н.П. Бедзір та ін. – Ужгород: Вид-во УжНУ «Говерла», 2013. – Вип. 1(29). – С. 283–293. – Бібліогр.: с. 292–293 (17 назв).
Серія/номер: Філологія. Соціальні комунікації;
Короткий огляд (реферат): В статті аналізуються мас-медіа Закарпаття крізь призму міжкультурної комунікації цього поліе- тнічного регіону. Ключові слова: мас-медіа, інформаційний простір, поліетнічність, самоідентифікація, міжкультурна кому- нікація, етнічна свідомість.
Опис: The problems of intercultural communication of different ethnic peoples in the condition of polyethnic of informational space of Transcapathia are given in the article. Key words: mass-media, informational space, polyethnic, selfidentification, intercultural communication, ethnic consciousness.
Тип: Text
Тип публікації: Стаття
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3650
Розташовується у зібраннях:Науковий вісник УжНУ Серія: Філологія. Соціальні комунікації Випуск 1(29) - 2013

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
МАС-МЕДІА ЗАКАРПАТТЯ ЯК ЧИННИК.pdf444.72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.