Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3652
Title: Результативність якості та методології навчання журналістів крізь призму редакцій ЗМІ (на прикладі Закарпаття)
Other Titles: Quality and performance methodology training journalists through the prism editorial media (on the example of Transcarpathia)
Authors: Тарасюк, Володимир Юрійович
Keywords: журналіст, засоби масової інформації, анкета, анкетування, редакція ЗМІ, журналістський фах
Issue Date: 2013
Publisher: Видавництво УжНУ "Говерла"
Citation: Тарасюк, В. Результативність якості та методолгії навчання журналістів крізь призму редакцій ЗМІ (на прикладі Закарпаття) [Текст] / В. Тарасюк // Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Філологія. Соціальні комунікації / редкол.: В.В. Барчан (відп. ред.), Ю.М. Бідзіля, Н.П. Бедзір та ін. – Ужгород: Вид-во УжНУ «Говерла», 2013. – Вип. 1(29). – С. 301–306. – Бібліогр.: с. 306 (14 назв).
Series/Report no.: Філологія. Соціальні комунікації;
Abstract: У статті розглядається результативність якості та методології навчання студентів-журналістів Уж- городського національного університету крізь призму анкетування представників редакцій закарпатських ЗМІ. Ключові слова: журналіст, засоби масової інформації, анкета, анкетування, редакція ЗМІ, журналістський фах.
Description: The article deals with effectiveness of quality and methodology of studying journalism students of Uzhgorod National University, through the prism of questioning representatives Transcarpathian media. Key words: journalist, media, questionnaire, questionnaires, media edition, journalistic profession.
Type: Text
Publication type: Стаття
URI: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/3652
Appears in Collections:Науковий вісник УжНУ Серія: Філологія. Соціальні комунікації Випуск 1(29) - 2013
Наукові публікації кафедри журналістики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
РЕЗУЛЬТАТИВНІСТЬ ЯКОСТІ ТА МЕТОДОЛОГІЇ НАВЧАННЯ.pdf378.88 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.