Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/36552
Назва: | МООС: платформи професійного саморозвитку майбутніх учителів англійської мови початкової школи |
Інші назви: | MOOC: platforms of professional self-development of primary school teachers of english |
Автори: | Бескорса, О. |
Ключові слова: | саморозвиток, професійна підготовка, майбутній учитель англійської мови початкової школи, електронна платформа, масові відкриті онлайн курси |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | Говерла |
Бібліографічний опис: | Бескорса, О. МООС: платформи професійного саморозвитку майбутніх учителів англійської мови початкової школи [Текст] / О. Бескорса // Науковий вісник Ужгородського університету : збірник наукових праць; серія: Педагогіка. Соціальна робота / гол. ред. І. Кузьма. – Ужгород : Говерла, 2021. – №Вип. 1 (48). – С. 33–38. – Бібліогр.: с. 36–37 (13 назв). – рез. укр. анг. |
Серія/номер: | Педагогіка. Соціальна робота; |
Короткий огляд (реферат): | Анотація. Процеси цифрової трансформації усіх сфер життєдіяльності в сучасному суспільстві та за-
провадження екстреного дистанційного навчання в умовах розповсюдження пандемії Covid-19 спричинили
появу нових викликів у професійній підготовці майбутніх учителів, одним із яких є формування вмінь навча-
тися впродовж усього життя та здійснювати професійний саморозвиток. Метою статті є теоретичний аналіз
змісту та структури масових відкритих онлайн курсів, що можуть бути використані в професійній підготовці
майбутніх учителів англійської мови початкової школи, пов’язаних з удосконаленням їхньої цифрової та ме-
тодичної компетентності. Для досягнення поставленої мети залучений широкий спектр теоретичних методів
дослідження (аналіз, синтез, порівняння, узагальнення тощо). На основі аналізу MOOC платформ, наявних на
вітчизняному і міжнародному інтернет ринку освітніх послуг, встановлено, що найбільш популярними серед
педагогічних працівників є Coursera, Prometeus, EdEra. З’ясовано, що всі курси на платформах MOOC мають
подібну структуру, до якої входять: інтерактивні відео лекції, навчальні ресурси, онлайн тести різних типів,
форум для обговорення питань та організації дискусії.
Ключові слова: саморозвиток; професійна підготовка; майбутній учитель англійської мови початкової
школи; електронна платформа; масові відкриті онлайн курси. Abstract. The processes of digital transformation of all the spheres of life activities in the modern society and implementation of emergency distance learning in the conditions of the Covid-19 pandemic cause new challenges in future teachers’ professional training. One of them is to develop skills to learn life long and conduct eff ective professional self-development. The purpose of the paper is to theoretically analyse the content and the structure of mass open online courses that can be used in the professional training of future primary school teachers of English, which contribute to developing their digital and methodological competences. For achieving the purpose set, we use a number of theoretical research methods (analysis, synthesis, comparison, generalisation, etc.). Based on the analysis of MOOC platforms, which are available at the national and international Internet market of educational services, it is found out that Coursera, Prometeus, EdEra are the most popular among educators. It is highlighted that all the courses, developed on MOOC platforms, have the similar structure that include such components: interactive video lectures, learning resources, online tests, forum for discussing diff erent questions. It is noted that MOOC courses are getting commercialised and only some of them give an opportunity to participate in them as listeners without getting certifi cates. However, MOOC courses have a great potential for developing future teachers’ digital competence, communicative and collaborative skills by using information and communication technologies, improving some aspects of professional and methodological competence. It is proved that an optimal way of implementing MOOC courses in professional training of future primary school teachers’ professional training is to combine them with traditional distance learning within university LMS courses or with traditional methods and forms of offl ine learning. Key words: self-development; professional training; future primary school teacher of English; electronic platform; mass open online courses. |
Тип: | Text |
Тип публікації: | Стаття |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/36552 |
Розташовується у зібраннях: | Науковий вісник УжНУ Педагогіка. Соціальна робота Випуск 1 (48) - 2021 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
MOOC.pdf | 583.58 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.