Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/36589
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШикітка, Галина Миколаївна-
dc.date.accessioned2021-09-23T10:08:28Z-
dc.date.available2021-09-23T10:08:28Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationШикітка Г.М. Технології навчання освітньої галузі «Математика»: методичні рекомендації до практичних занять. Ужгород : ДВНЗ «УжНУ», 2021. 15 с.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/36589-
dc.description.abstractОдним із перспективних напрямів розвитку початкової математичної освіти є активне упровадження технологічного підходу на уроках математики у освітньому процесі початкової школи. Методичні рекомендації до практичних занять з курсу «Технології навчання освітньої галузі «Математика» укладено згідно з робочою навчальною програмою та дидактичною метою дисципліни: метою вивчення навчальної дисципліни «Технології навчання освітньої галузі «Математика» є підготовка студентів-магістрів до реалізації технологій навчання освітньої галузі «Математика» в освітньому процесі початкової школи. Відповідно до мети визначено наступні завдання:  ознайомити студентів з концептуальними та теоретичними положеннями про сучасні навчальні технології в початковій школі;  формування практичних умінь і навичок використання сучасних навчальних технологій в освітньому процесі початкової школи;  формування готовності здійснювати відбір наукових розробок у галузі початкової та інклюзивної освіти, вміло адаптувати їх до рівня розвитку дітей з вадами розвитку в освітньому процесі навчальних закладів різного типу;  розвиток умінь планувати і проводити уроки математики в початкових класах із використанням сучасних інноваційних технологій навчання. У реалізації зазначеної мети та завдань важливим є практичний аспект підготовки студентів – майбутніх учителів початкової школи до впровадження технологічного підходу у навчанні математики молодших школярів. Видання охоплює основні технології навчання математики (технологію розвитку критичного мислення молодших школярів, технологію організації навчально-ігрової діяльності на уроках математики, технології розвивального навчання, здоров’язберігаючі технології організації навчально-виховного процесу, технологію диференційованого навчання, технологію організації навчально-проектної діяльності), які на сьогодні активно використовуються у навчальній практиці початкової школи, оскільки наявним є їх дидактико-методичне забезпечення (програми, підручники, посібники та рекомендації для вчителів). Методичні рекомендації до практичних занять з курсу «Технології навчання освітньої галузі «Математика» структуровано таким чином, що кожна тема заняття включає програмні теоретичні питання, запитання та завдання для обговорення, завдання для самостійної роботи, а також список рекомендованої літератури. Формат видання зручний не тільки для підготовки до практичних занять, але і для здійснення самоконтролю знань студентів та поглиблення їх знань шляхом додаткового опрацювання джерел, вказаних до кожної теми.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherДВНЗ «УжНУ»uk
dc.titleТехнології навчання освітньої галузі «Математика»uk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeМетодичні рекомендаціїuk
Appears in Collections:Навчально-методичні видання кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
09101364_tehnologIJi__matematika.pdf427.74 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.