Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/36589
Назва: Технології навчання освітньої галузі «Математика»
Автори: Шикітка, Галина Миколаївна
Дата публікації: 2021
Видавництво: ДВНЗ «УжНУ»
Бібліографічний опис: Шикітка Г.М. Технології навчання освітньої галузі «Математика»: методичні рекомендації до практичних занять. Ужгород : ДВНЗ «УжНУ», 2021. 15 с.
Короткий огляд (реферат): Одним із перспективних напрямів розвитку початкової математичної освіти є активне упровадження технологічного підходу на уроках математики у освітньому процесі початкової школи. Методичні рекомендації до практичних занять з курсу «Технології навчання освітньої галузі «Математика» укладено згідно з робочою навчальною програмою та дидактичною метою дисципліни: метою вивчення навчальної дисципліни «Технології навчання освітньої галузі «Математика» є підготовка студентів-магістрів до реалізації технологій навчання освітньої галузі «Математика» в освітньому процесі початкової школи. Відповідно до мети визначено наступні завдання:  ознайомити студентів з концептуальними та теоретичними положеннями про сучасні навчальні технології в початковій школі;  формування практичних умінь і навичок використання сучасних навчальних технологій в освітньому процесі початкової школи;  формування готовності здійснювати відбір наукових розробок у галузі початкової та інклюзивної освіти, вміло адаптувати їх до рівня розвитку дітей з вадами розвитку в освітньому процесі навчальних закладів різного типу;  розвиток умінь планувати і проводити уроки математики в початкових класах із використанням сучасних інноваційних технологій навчання. У реалізації зазначеної мети та завдань важливим є практичний аспект підготовки студентів – майбутніх учителів початкової школи до впровадження технологічного підходу у навчанні математики молодших школярів. Видання охоплює основні технології навчання математики (технологію розвитку критичного мислення молодших школярів, технологію організації навчально-ігрової діяльності на уроках математики, технології розвивального навчання, здоров’язберігаючі технології організації навчально-виховного процесу, технологію диференційованого навчання, технологію організації навчально-проектної діяльності), які на сьогодні активно використовуються у навчальній практиці початкової школи, оскільки наявним є їх дидактико-методичне забезпечення (програми, підручники, посібники та рекомендації для вчителів). Методичні рекомендації до практичних занять з курсу «Технології навчання освітньої галузі «Математика» структуровано таким чином, що кожна тема заняття включає програмні теоретичні питання, запитання та завдання для обговорення, завдання для самостійної роботи, а також список рекомендованої літератури. Формат видання зручний не тільки для підготовки до практичних занять, але і для здійснення самоконтролю знань студентів та поглиблення їх знань шляхом додаткового опрацювання джерел, вказаних до кожної теми.
Тип: Text
Тип публікації: Методичні рекомендації
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/36589
Розташовується у зібраннях:Навчально-методичні видання кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
09101364_tehnologIJi__matematika.pdf427.74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.