Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/36589
Title: | Технології навчання освітньої галузі «Математика» |
Authors: | Шикітка, Галина Миколаївна |
Issue Date: | 2021 |
Publisher: | ДВНЗ «УжНУ» |
Citation: | Шикітка Г.М. Технології навчання освітньої галузі «Математика»: методичні рекомендації до практичних занять. Ужгород : ДВНЗ «УжНУ», 2021. 15 с. |
Abstract: | Одним із перспективних напрямів розвитку початкової математичної освіти є активне упровадження технологічного підходу на уроках математики у освітньому процесі початкової школи. Методичні рекомендації до практичних занять з курсу «Технології навчання освітньої галузі «Математика» укладено згідно з робочою навчальною програмою та дидактичною метою дисципліни: метою вивчення навчальної дисципліни «Технології навчання освітньої галузі «Математика» є підготовка студентів-магістрів до реалізації технологій навчання освітньої галузі «Математика» в освітньому процесі початкової школи. Відповідно до мети визначено наступні завдання: ознайомити студентів з концептуальними та теоретичними положеннями про сучасні навчальні технології в початковій школі; формування практичних умінь і навичок використання сучасних навчальних технологій в освітньому процесі початкової школи; формування готовності здійснювати відбір наукових розробок у галузі початкової та інклюзивної освіти, вміло адаптувати їх до рівня розвитку дітей з вадами розвитку в освітньому процесі навчальних закладів різного типу; розвиток умінь планувати і проводити уроки математики в початкових класах із використанням сучасних інноваційних технологій навчання. У реалізації зазначеної мети та завдань важливим є практичний аспект підготовки студентів – майбутніх учителів початкової школи до впровадження технологічного підходу у навчанні математики молодших школярів. Видання охоплює основні технології навчання математики (технологію розвитку критичного мислення молодших школярів, технологію організації навчально-ігрової діяльності на уроках математики, технології розвивального навчання, здоров’язберігаючі технології організації навчально-виховного процесу, технологію диференційованого навчання, технологію організації навчально-проектної діяльності), які на сьогодні активно використовуються у навчальній практиці початкової школи, оскільки наявним є їх дидактико-методичне забезпечення (програми, підручники, посібники та рекомендації для вчителів). Методичні рекомендації до практичних занять з курсу «Технології навчання освітньої галузі «Математика» структуровано таким чином, що кожна тема заняття включає програмні теоретичні питання, запитання та завдання для обговорення, завдання для самостійної роботи, а також список рекомендованої літератури. Формат видання зручний не тільки для підготовки до практичних занять, але і для здійснення самоконтролю знань студентів та поглиблення їх знань шляхом додаткового опрацювання джерел, вказаних до кожної теми. |
Type: | Text |
Publication type: | Методичні рекомендації |
URI: | https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/36589 |
Appears in Collections: | Наукові публікації кафедри загальної педагогіки та педагогіки вищої школи |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
09101364_tehnologIJi__matematika.pdf | 427.74 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.