Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/36809
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМенджул, Марія Василівна-
dc.contributor.authorДавидова, Наталія-
dc.date.accessioned2021-10-15T09:13:00Z-
dc.date.available2021-10-15T09:13:00Z-
dc.date.issued2021-05-
dc.identifier.citationНаталія Давидова, Марія Менджул. Правове регулювання цифровізації як вектора розвитку приватного права на прикладі освітніх відносин. Університетські наукові записки, 2021, No 1(79), С. 43-54.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/36809-
dc.description.abstractДосліджується цифрова трансформація суспільства та пра-вове регулювання інформатизації сфери освіти. Сучасні інформа-ційні та комунікаційні технології є невід’ємним елементом дія-льності кожного підприємства й організації, вони використову-ються в кожній сфері людської діяльності, де освіта не є винят-ком. Інформатизація освіти — це досить складна сучасна тенде-нція, пов’язана з упровадженням в навчально-виховний процес рі-зного роду інформаційних засобів, що працюють на основі мікроп-роцесорів, а також електронної продукції і нових педагогічних те-хнологій, що базуються на використанні інформаційно-комуніка-ційних технологій для навчання. Можна виділити декілька на-прямів цифровізації освіти, кожен з яких вже отримав чи очікує на нормативно-правове регулювання. ІТ-технології займають пе-рвинне місце в освітній реформі, що наразі відбувається в Україні. Сучасне законодавство України, у тому числі рамковий освітній закон, визначили такі напрями цифровізації освітньої сфери: он-лайн-подача документів для вступу в заклад освіти; віднесення інформаційно-комунікаційна компетентності до ключових ком-петентностей; залучення інформаційно-комунікативних техно-логій у навчальний процес у формі активізації дистанційної фо-рми навчання; розширення методології навчання через появу ме-тодів кахут та освітній хакатон; відкритість та загальнодо-ступність інформації про діяльність закладів освіти на вебсай-тах; бенчмаркінг та рейтингування закладів освіти; форму-вання та прозорість державних електронних баз з питань освіти; запровадження електронного документообігу, застосу-вання інформаційно-аналітичної системи «Навчання»; викорис-тання електронного кабінету здобувача освіти та викладача; електронні бібліотечні фонди; боротьба з академічним плагіа-том; онлайн-репозитарій; застосування штучного інтелекту в освіті. Застосування інформаційних технологій може покра-щити рівень освіти та підтримувати рівновагу між залученням досягнень науки і техніки, з одного боку, та людського персоналу — з іншого, до процесу навчання. Інформаційно-комунікаційні те-хнології та застосування штучного інтелекту в недалекому май-бутньому не замінить людину-викладача, але істотно змінить акценти в освітньому процесі.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectосвітнєuk
dc.subjectправоuk
dc.subjectправовеuk
dc.subjectрегулюванняuk
dc.subjectцифровізаціяuk
dc.subjectІТ-правоuk
dc.subjectштучнийuk
dc.subjectінтелектuk
dc.titleПравове регулювання цифровізації як вектора розвитку приватного права на прикладі освітніх відносинuk
dc.typeTextuk
dc.pubTypeСтаттяuk
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри цивільного права та процесу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
218-Article Text-388-1-10-20210926.pdf270.68 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.